گلکسی زد فولد ۶ اولترا کامل‌ترین گوشی تاشو دنیا خواهد بود

galaxy z fold 5 unfolded on table 64e0c499a76590f15c129814

با توجه به موفقیت گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ انتظارات از نسل جدید گوشی‌های تاشدنی سامسونگ بسیار بالا است. در حالی که گزارش‌های قبلی به تولید گوشی تاشدنی اقتصادی اشاره داشتند، حالا گفته می‌شود که مدل جدید سری گلکسی زد فولد ۶ پسوند اولترا خواهد داشت.

مکس جمبر، افشاگر معروف، با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق)، اسم رمز گوشی‌های تاشدنی آینده‌ی سامسونگ را فاش کرد. در فهرست فاش‌شده، اسم رمز Q6a وجود دارد که به مدل متفاوتی از گلکسی زد فولد ۶ اشاره می‌کند.

شایعات مربوط به دومین نسخه‌ی گلکسی زد فولد ۶ مدتی در جریان بوده است و با توجه به اسم رمز Q6a، انتظار می‌رود که به مدل ارزان‌تری از فولد ۶ اشاره کند. بااین‌حال، رولاند کوانت، نویسنده‌ی وب‌سایت وین‌فیوچر، می‌گوید اطلاعاتی را در نمایشگاه MWC 2024 به دست آورده که طبق آن‌ها مدل Q6a گران‌تر از مدل استاندارد است.

مقاله‌های مرتبط

این بدان معنا است که گلکسی زد فولد ۶ به مدل پایه تبدیل می‌شود، در حالی که Q6a در رده‌ای بالاتر از آن قرار می‌گیرد. کوانت اضافه می‌کند که این دستگاه احتمالاً گلکسی زد فولد ۶ «اولترا» نامیده می‌شود و نمایشگری بزرگ‌تر و دوربین‌های بهتر خواهد داشت.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ اولترا دردسترس نیست؛ بنابراین مشخص نیست که مدل اولترا دقیقاً چه تفاوتی با مدل پایه دارد و تا چه میزان شاهد افزایش قیمت گوشی نسبت‌به مدل پایه خواهیم بود. اما بی‌شک این محصول در بین بهترین گوشی های تاشو بازار قرار خواهد گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.