گلکسی رینگ نمی‌تواند توسط کاربران آیفون مورد استفاده قرار بگیرد

maxresdefault 840x561 1

سامسونگ تلاش دارد تا علاوه بر دستگاه‌های اندرویدی مختلف کاربران آیفون را نیز به لیست استفاده کنندگان از گلکسی رینگ اضافه کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حلقه هوشمند گلکسی رینگ توسط سامسونگ در کنفرانس جهانی موبایل امسال رونمایی شده و نسخه‌ای از آن نیز به نمایش گذاشته شد. طبق خبرهای پیشین این حلقه هوشمند تنها امکان کار با دستگاه‌های گلکسی را دارد. اکنون گزارش‌های جدید منتشر شده این موضوع را تائید کرده و نشان می‌دهد کاربران آیفون نمی‌توانند از این حلقه هوشمند استفاده کنند.

هون پک، معاون سامسونگ در مصاحبه خود در مورد حلقه هوشمند اعلام کرد این شرکت تلاش دارد تا امکان استفاده دستگاه‌های اندرویدی غیر گلکسی را نیز برای دستگاه فراهم کند. وی در این مورد گفته است در حال حاضر شناسایی چالش بین اندروید و iOS وجود داشته و امیدواریم بتوانیم دستگاه‌هایی را با کیفیت آنچنانی ارائه کنیم که مردم تمایل به تعویض آن داشته باشند.

یکی از اهداف سامسونگ در توسعه گلکسی رینگ جذب کاربران اپل به اکو سیستم خود بوده است. این شرکت تلاش خواهد کرد تا کاربران اپل را با استفاده از حس کنجکاوی به گلکسی رینگ به امتحان کردن دستگاه‌های اندرویدی و سامسونگ ترغیب کند. این اتفاق تا حدودی در انتشار گوشی‌های تاشو سامسونگ رخ داد بنابراین این شرکت تلاش می‌کند تا این استراتژی را برای گلکسی رینگ نیز به کار برد.

طبق گزارش‌ها کوچک‌ترین سایز گلکسی رینگ به باتری ۱۴ میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و بزرگترین آن نیز از یک باتری ۲۱.۵ میلی آمپر ساعتی بهره برده است. پیش از این طبق وعده سامسونگ این باتری‌ها با عمر ۹ روزه معرفی شدند. البته این ادعا تنها پس از زمان عرضه دستگاه و آزمایش آن مورد تایید قرار خواهد گرفت. هنوز زمان رسمی و دقیق رونمایی از گلکسی رینگ مشخص نشده است. بنابراین باید تا زمان رونمایی از گلکسی منتظر ماند تا بتوان به طور دقیق این دستگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.