گلکسی تب S9 Lite و S9 FE به عنوان تبلت ارزان قیمت در راه هستند

سامسونگ قبلا تبلت‌های گلکسی تب S9 و گلکسی تب S9 اولترا را با شماره مدل‌های SM-X716B و SM-X916B راهی بازار کرده بود. حال به نظر می‌رسد که دول مدل دیگر از تبلت‌های سری S9 هم در حال ساخت هستند. بنابر گزارش‌های منتشر شده این دو تبلت که احتمالا گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE خواهند بود که با شماره مدل‌های SM-X515B و SM-X616B در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

هر دو دستگاه، از تراشه‌ اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کنند و سیستم عامل آن‌ها اندروید ۱۳ است. البته تفاوتی در ظرفیت رم آن‌ها وجود دارد. مدل SM-X516B از ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و SM-X616B مجهز به ۸ گیگابایت رم است. امتیاز دو دستگاه نیز یکسان نیست و SM-X516B امتیاز بالاتری گرفته است اما نمی‌توان زیاد به این امتیازها اعتماد کرد و بهتر است منتظر باشیم تا مدل‌های ذکر شده وارد بازار شوند. بدین صورت، عملکرد آن‌ها را می‌توانیم اصولی بررسی کنیم. با این حال اطلاعات منتشر شده از این تبلت‌ها در بنچمارک GeekBench را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

اصلا مشخص نیست که این دو مدل، Galaxy Tab S9 FE هستند یا Lite؛ چرا که Galaxy Tab S8 هیچ کدام از این‌ها را نداشت اما خط تولید Tab S7 مدل FE را داشت و برای Tab S6 مدل Lite تولید شد. 

در هر حال، اطلاعات درج شده حاکی از آن است که Galaxy Tab S9 حتما یک نسخه‌ی پلاس خواهد داشت و به احتمال زیاد تراشه‌ای که قرار است در آن استفاده شود، اسنپ دراگون ۸ نسل دو یعنی همان تراشه‌ای است که در سری Galaxy S23 استفاده شده است.

ads

بهترین مدل لپ تاپی که در بازار ایران می‌توانید تهیه کنید، کدام است؟

بهترین لپ تاپ های بازار فروردین ۱۴۰۲

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.