گلکسی تب S6 لایت به اندروید ۱۴ آپدیت شد

galaxy tab s6 lite 2022 6597bb0edf73096be8d623a7

در‌‌حالی‌که همه منتظرند تا سامسونگ، گلکسی S24 را در دو هفته‌ی آینده معرفی کند، این شرکت همچنان مشغول انتشار اندروید ۱۴ برای دستگاه‌های گوناگون خود است. در این روند بالاخره آپدیت اندروید ۱۴ برای گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۲ منتشر شد تا این تبلت دومین به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ خود را دریافت کند.

گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۲ با نسخه‌ی فرم‌ور P613XXU4CWL1 به جدیدترین نسخه‌ی اندروید به‌روزرسانی شده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر در فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی دردسترس است و انتظار می‌رود در چند روز آینده تمام کشورهای اروپایی و سایر مناطق آپدیت جدید را برای این تبلت سامسونگ دریافت کنند.

به‌روزرسانی جدید شامل وصله‌ی امنیتی ژانویه‌ی ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) نیست و تبلت سامسونگ را در وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) باقی می‌گذارد.

مقاله‌های مرتبط

برای دانلود و نصب به‌روزرسانی ۱٫۷ گیگابایتی جدید می‌توانید برنامه‌ی تنظیمات را در تبلت گلکسی اس ۶ لایت باز کنید، به Software Update بروید و گزینه‌ی Download and Install را انتخاب کنید.

سامسونگ تبلت گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۲ را اوایل سال ۲۰۲۲ با اندروید ۱۲ عرضه کرد. قیمت تبلت به‌اندازه‌ای مناسب بود که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. در اواخر همان سال، دستگاه به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را دریافت کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.