گزارش: ناشران ترد پارتی در مورد عرضه بازی‌ها برای ایکس باکس در آینده مطمئن نیستند

گزارش: ناشران ترد پارتی در مورد عرضه بازی‌ها برای ایکس باکس در آینده مطمئن نیستند

ایکس باکس ممکن است با فشارهایی از سوی توسعه‌دهندگان ترد پارتی (Third-Party) مواجه شود. به گفته کریس درینگ از GamesIndustry.biz، سازندگانی که در کنفرانس اخیر Game Developers Conference با آن‌ها صحبت کرد، ادعا کردند جایگاه عمومی ایکس باکس در بازار در حال حاضر برای مایکروسافت مشکل ایجاد کرده است.

<!–

–>

با توجه به وضعیت بازار، به نظر می‌رسد که فروش کنسول‌های ایکس باکس، به ویژه در بازارهای خارج از آمریکای شمالی، رو به کاهش است. این موضوع باعث شده که بسیاری از توسعه‌دهندگان ترد پارتی از خود سوال کنند که آیا حتی ارزش زمان اضافی را دارد که بازی‌های خود را برای Xbox Series X/S پورت کنند یا خیر.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۳ ویجیاتو؛ چقدر با بتسدا آشنا هستید؟
کوییز ۲۳ ویجیاتو؛ چقدر با بتسدا آشنا هستید؟کوییز ۲۳ ویجیاتو؛ چقدر با بتسدا آشنا هستید؟

کریس درینگ در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست GamesIndustry.biz که می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید، گفت:

ایکس‌ باکس به‌ عنوان یک تولیدکننده سخت‌افزار به مشکل واقعی برخورده است. چیز دیگری که شنیدم – از یک شرکت بسیار برجسته و از یک شرکت دیگر نه چندان برجسته – این بود که عملکرد ایکس باکس در اروپا کاملا در حالت سکون است.

ایکس باکسایکس باکس

درینگ گفت:

جمله‌ای که یکی از شرکت‌های بزرگی که سال گذشته یک بازی بزرگ منتشر کرد، این بود: «نمی‌دانم چرا خود را به زحمت می‌اندزیم تا از آن حمایت کنیم».

همچنین به نظر می‌رسد برخی از این پرسش‌ها ناشی از دستور مایکروسافت است که بازی‌های منتشر شده در ایکس باکس سری ایکس/اس باید دارای ویژگی‌های برابر باشند. این شامل ویژگی‌هایی می‌شود که ارائه آن‌ها بسیار سخت‌تر است، مانند مشکلات Baldur’s Gate 3 با کوآپ صفحه نمایش تقسیم‌شده در اواخر سال ۲۰۲۳.

در پادکست قبلی اشاره کردیم که شنیده‌ایم خرده‌فروشان در اروپا در نظر دارند موجودی Xbox خود را در قفسه‌هایشان کاهش دهند – سخت‌افزار، بازی‌ها، این‌جور چیزها – و اکنون ناشران ترد پارتی می‌گویند «ما تلاش زیادی برای ایجاد یک نسخه سری اِس و یک نسخه سری ایکس از یک بازی انجام می‌دهیم، در حالی که صادقانه بگویم، بازار برای ما PC و PS5 است.»

در حالی که به دست آوردن آمار و ارقام دقیق دشوار است، شایان ذکر است که مایکروسافت در حال حاضر با نگاهی به بازار فعلی کنسول در جایگاه سوم قرار دارد. در ژوئن ۲۰۲۳، مایکروسافت حتی به کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده گفت که «جنگ کنسولی را باخته است».


مطلب پیشنهادی:آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس
آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکسآموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس


از تعدیل ۹۰۰ کارمند پلی‌استیشن تا کنسل شدن بازی مندلورین | ویجی‌لاگ پلاس

تریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتوتریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.