گزارش: ریمیک بازی Knights of the Old Republic احیا می‌شود

با خروج استودیو «سیبر اینتراکتیو» (Saber Interactive) از زیر پرچم نظارت «امبریسر گروپ» (Embracer Group)، احتمالاً پروژه ریمیک Knights of the Old Republic دوباره احیا می‌شود. برای مطالعه ادامه خبر بازی «جنگ ستارگان» (Star Wars) همراه ما باشید.

طبق گزارش «بلومبرگ» (Bloomberg)، شرکت «امبریسر گروپ» (Embracer Group) ظاهرا آماده است تا استودیو توسعه‌دهنده Saber Interactive را به گروهی از سرمایه‌گذاران خصوصی در معامله‌ای به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار بفروشد.

در صورت ایجاد توافق، این معامله منجر به تبدیل شدن Saber Interactive به یک شرکت خصوصی با حدود ۳۵۰۰ کارمند می‌شود. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که توسعه‌دهنده مذکور به کار روی ریمیک «جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیمی» (Star Wars: Knights of the Old Republic) پس از بسته شدن قرارداد ادامه خواهد داد.

این ریمیک که چندین سال پیش معرفی شد، در ابتدا توسط Aspyr Media در دست ساخت بود. سپس این پروژه در وضعیت بسیار آشفته‌ای به استودیو Saber Interactive داده شد. در نوامبر سال گذشته گزارش شد که تولید بازی Knights of the Old Republic Remake برای مدت نامعلومی متوقف شده است.

ریمیک Knights of the Old Republic

بازگشت ریمیک Knights of the Old Republic به فرایند توسعه؛ وضعیت نگران‌کننده امبریسر

بازی Knights of the Old Republic داستان چهار هزار سال قبل از فیلم A New Hope را روایت می‌کند و قصه زمانی آغاز می‌شود که «دارث مالاک» (Malak Darth)، ارباب تاریکی سیث‌ها (Sith)، یک ارتش بزرگ علیه Republic به راه انداخته است.

ظلم و ستم ارباب تاریکی، سرزمین Jedi را پراکنده و آسیب پذیر کرده است؛ به طوری که بسیاری از شوالیه‌های «جدای» سقوط کرده‌اند یا به عضو تیم Malak Darth در آمده‌اند. بازیکنان در عنوان Knights of the Old Republic نقش یک جدای را برعهده می‌گیرند که باید به سیارات مختلف در کهکشان سفر کند تا بتواند Malak Darth را شکست دهد.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و تاکنون تقریباً به اتفاق آرا مورد استقبال قرار گرفته است. دنباله آن در سال ۲۰۰۴ و اسپین آف MMORPG در سال ۲۰۱۱ عرضه شد. گروه Embracer تحت برنامه‌های بازسازی قرار گرفته است که طی یک دوره شش ماهه در سال گذشته، هفت استودیو داخلی بسته شده و ۲۹ بازی اعلام‌نشده کنسل شده‌اند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.