گزارش: ریمیک بازی Assassin’s Creed IV در دست ساخت است

طبق جدیدترین گزارش، شعبه سنگاپور استودیو «یوبیسافت» (Ubisoft) مشغول توسعه ریمیک بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است. این بازی در پاییز سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل گذشته و پلتفرم PC منتشر شده بود.

سال گذشته، رسانه خبری InsiderGaming به طور اختصاصی به فهرست بازی‌های در حال ساخت از سری Assassin’s Creed اشاره کرد. در آن زمان، این رسانه خبری تایید کرد ساخت ریمیک بازی Assassin’s Creed IV از سوی Ubisoft چراغ سبز دریافت کرده است.

اکنون به لطف مرجعی که در پروفایل «لینکدین» (LinkedIn) ظاهر شده است، به نظر می‌رسد توسعه بازی Assassin’s Creed IV Remake در سپتامبر سال ۲۰۲۳ آغاز شده است. گفتنی است استودیو Ubisoft Singapore (سازندگان بازی Skull & Bones) روی پروژه مذکور نیز کار می‌کند. اکنون، جزئیاتی در پروفایل LinkedIn دو هنرمند اصلی در همان استودیو کشف شده است، با این ادعا که آن‌ها از سپتامبر ۲۰۲۳ روی یک «پروژه اعلام نشده» در کنار بسته‌های الحاقی مانند Mirage و Valhalla’s Siege of Paris کار می‌کنند.

ریمیک بازی Assassin's Creed IV

ساخت ریمیک بازی Assassin’s Creed 4؛ بازگشت به دنیای دزدان دریایی پس از ده سال!

بازسازی یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های فرانچایز Assassin’s Creed می‌تواند در حال حاضر میلیون‌ها بازیکن را دوباره به سمت خود بازگرداند؛ فرانچایزی که چند سالی است که راهش را گم کرده است. شایان ذکر است بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag در دوران خود توانست ده میلیون بازیکن را جذب کند و امروزه همچنان نزد طرفداران سرسخت سری بسیار محبوب است.

شرکت «یوبیسافت» هنوز به طور رسمی خبر فرایند توسعه ریمیک بازی AC IV را تایید نکرده است؛ اما اواخر سال ۲۰۲۳ چندین گزارش از داخل شرکت منتشر شد که نشان می‌دهد قطعاً این پروژه در دست ساخت قرار دارد. آیا شما از طرح ریمیک بازی Assassin’s Creed IV هیجان‌زده هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.