گزارش: جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Red فاش شد

گزارش: جزئیات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Red فاش شد

چند روز پس از فاش کردن جزئیات جدیدی از اساسینز کرید اینفینیتی، تام هندرسون دوباره برگشت تا این بار درباره Assassin’s Creed Red صحبت کند.

<!–

–>

هندرسون می‌گوید Assassin’s Creed Red به شکلی ساخته شده که آغازگر دورانی جدید برای فرنچایز باشد و یکی از بخش‌های مهم آن به موتور بازی‌سازی مربوط می‌شود. Red از انجین کاملا جدیدی استفاده نمی‌کند، اما با نسخه‌ای بسیار تکامل یافته از موتور Anvil به نام Anvil Pipeline ساخته شده است. به‌نقل از منابع هندرسون، هدف اصلی این موتور این است که تمام استودیوهای سازنده اساسینز کرید بتوانند با یک شاخه واحد کار کنند و کار به‌گونه‌ای نباشد که هر استودیو با شاخه و ورژن خاص خودش کار کند. همچنین از حالا به بعد بازی‌های اسسینز کرید از ویژگی‌های بصری جدیدی همچون نورپردازی Ray Tracing بهره ببرند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟ما در تاریکی می‌جنگیم که به روشنایی خدمت کنیم!
کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟

این تغییر به Anvil Pipeline باعث شد تیم‌های یوبیسافت مجبور شوند تمام سیستم‌های این مجموعه را دگرگون کنند. در نتیجه امثال انیمیشن‌ها، سیستم پارکور، آب و هوای پویا و… همگی از ابتدا بازسازی شده‌اند.

بازی Assassin's Creed Redبازی Assassin's Creed Red

ظاهرا مبارزات Assassin’s Creed Red در کل مشابه Valhalla هستند، اما به‌مراتب خشن‌ترند و باید منتظر دیدن صحنه‌هایی همچون خونریزی و قطع عضو باشید. ظاهرا مخفی‌کاری نیز نقش مهمی در بازی دارد و حس و حالش مشابه Splinter Cell است. بازیکن می‌تواند مشعل‌ها را خاموش کند، بین چمن‌های بلند و درختچه‌ها پنهان شود و حتی هر موقع که بخواهد سینه‌خیز شود.

همچنین سیستم ساخت شهر از Valhalla نیز با تکاملات زیادی بازگشته است. این بار بازیکنان می‌توانند برای خود یک پناهگاه (Hideout) بسازند که تماما قابل شخصی‌سازی است. ساختمان‌های زیادی همچون اسلحه‌خانه، محراب یا دوجو برای ساخت وجود دارد که نه‌تنها محل ساختشان در دست خودتان است، بلکه حتی می‌توانید طراحی سقف و داخل آن‌ها را هم به میل خود شخصی‌سازی کنید. در ساختمان‌هایی همچون اسلحه‌خانه می‌توانید زره و سلاح‌های خود را به نمایش بگذارید.

در کل به‌نظر می‌رسد Assassin’s Creed Red قرار است یک تجربه عظیم دیگر و تکاملی بزرگ برای مجموعه باشد. انتظار می‌رود که یوبیسافت طی چند ماه آینده از این بازی رونمایی کند.


مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Assassins Creed Mirageتماشا کنید
داستان کامل بازی Assassins Creed Mirageداستان کامل بازی Assassins Creed Mirage


چه بلایی سر درایور اومد؟

بسته الحاقی بازی Starfield احتمالا به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتوبسته الحاقی بازی Starfield احتمالا به زودی معرفی می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.