گزارش تخریب تجهیزات اینترنتی توسط مخابرات؛ واکنش وزیر ارتباطات

5738685

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در واکنش به گزارش های رسیده از تخریب تجهیزات اینترنتی توسط مخابرات که شامل تجهیزات فیبر نوری و کابل‌های ارتباطی برخی اپراتورهای اینترنتی می‌باشد، به این شرکت هشدار داد.

به گفته زارع‌پور، فیلم‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت مخابرات اقدام به تخریب تجهیزات ارتباطی رقبا کرده است.

وزیر ارتباطات در این باره گفت: «من بارها عرض کردم که شرکت مخابرات ایران دیگر تنها بازیگر حوزه ارتباطات ثابت نیست و باید بپذیرد که رقبایی برای آن درست شده و رفقای جدیدی پیدا کرده است. شرکت مخابرات باید در یک فضای رقابتی کار کند و مردم حق انتخاب داشته باشند.»

زارع‌پور تأکید کرد: «ما سمت مردم هستیم. هر شرکتی که بتواند سرویس بهتری برای مردم ارائه کند، طبیعتاً مردم آن سرویس را انتخاب می‌کنند و ما نباید مانع انتخاب مردم شویم.»

زارع پور به مخابرات هشدار داد؛ مانع رقابت و سرویس بهتر به مردم نشوید!

وی همچنین گفت: «در شرایطی که امکان ارائه سرویس بهتر توسط اپراتورهای دیگر وجود دارد، شرکت مخابرات یا هر شرکت دیگری نباید مانع رقابت و ارائه سرویس‌های بهتر به مردم شود.»

وزیر ارتباطات معتقد است مدیران شرکت مخابرات با ایجاد رقابت موافق هستند و موارد تخریب تجهیزات، محدود و قابل برطرف‌کردن است.

به گفته وی، ایجاد فضای رقابتی جدیدی در کشور امری طبیعی است و ممکن است با برخی مقاومت‌ها نیز روبرو شود که با تعامل و همکاری با مدیران شرکت مخابرات، این مسائل برطرف خواهد شد.

آیا فکر می‌کنید شرکت مخابرات باید در برابر ورود و فعالیت سایر اپراتورها مقاومت نشان دهد؟ نظرتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظر شما درباره تخریب تجهیزات اینترنتی توسط مخابرات چیست؟ به نظر شما آیا صنعت مخابرات کشور نیاز به افزایش رقابت و ورود بازیگران جدید دارد؟ دلایل خود را با ما در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.