گزارش: برخی از نسخه‌های فیزیکی Spider-Man 2 نصب نمی‌شوند

طبق جدیدترین گزارش، برخی از بازیکنان در قاره اروپا نتوانسته‌اند نسخه فیزیکی بازی «مرد-عنکبوتی ۲» (Spider-Man 2) را روی کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (Playstation 5) خود نصب نمایند. با ادامه خبر همراه ما باشید.

به گزارش خبرگزاری VGC، بازی ابرقهرمانی Spider-Man 2 روز جمعه (۲۰ اکتبر) به طور رسمی در سرتاسر جهان عرضه شد. استودیو توسعه‌دهنده «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) قبلاً اعلام کرده بود این بازی بدون نیاز به بارگذاری طولانی، روی دیسک تا انتها قابل انجام خواهد بود. اگرچه این استودیو به کاربران دارای نسخه‌های فیزیکی بازی Spider-Man 2 توصیه کرده بود به‌روزرسانی عرضه آن را دانلود کنند، چون این به‌روزرسانی برخی از ضعف‌های اولیه عنوان را برطرف می‌نماید.

مشکل بازیکنان اروپایی در نصب بازی Spider-Man 2 روی PS5

در حال حاضر به نظر می‌رسد چند بازیکن در وهله اول با مشکل عدم نصب درست این عنوان روی کنسول PS5 مواجه شده‌اند. بر اساس یک تاپیک که در پلتفرم اجتماعی «ردیت» (Reddit) منتشر شده و حدود ۲۰۰ پیام نیز در آن ثبت شده است، برخی از کاربران اروپایی و از کشورهایی چون رومانی، مالت و هلند از موضوع مشکل نصب نسخه فیزیکی بازی مذکور رنج می‌برند.

نصب Spider-Man 2

تاکنون هیچ راه‌حلی برای رفع این مشکل اعلام نشده است و استودیو Insomniac Games هم واکنشی به این مسئله از خود نشان نداده است. این استودیو به‌تازگی اعلام کرد حالت «نیوپلاس» در اواخر سال میلادی روی بازی Spider-Man 2 فعال خواهد شد. گفتنی است بازیکنان از طریق این حالت می‌توانند بخش داستانی و ماموریت‌ها را دوباره تجربه کنند. نقدهای بازی Spider-Man 2 روز دوشنبه منتشر شد و توانست نظرات فوق مثبت منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند.

این بازی اکنون با میانگین امتیازات ۹۱ از ۱۰۰ در وب‌سایت «متاکریتیک» (Metacritic) به بهترین بازی استودیو Insomniac Games تبدیل شده است. دارندگان کنسول PS5 می‌توانند هم‌اکنون بازی Spider-Man 2 را دریافت نمایند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.