گزارش: بازی Suicide Squad کمتر از ۱۰۰۰ بازیکن فعال در استیم دارد

طبق جدیدترین گزارش، تعداد بازیکنان فعال بازی «جوخه خودکشی: لیگ عدالت را بکش» (Suicide Squad: Kill the Justice League) در پلتفرم «استیم» (Steam) به کمتر از ۱۰۰۰ نفر رسیده است. این بازی در پلتفرم Steam نقدهای مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده است.

بازی Suicide Squad، ساخته استودیو «راکستدی» (Rocksteady) و خالق سه‌گانه تحسین‌برانگیز Batman Arkham، دو هفته پیش برای کنسول‌ها و پلتفرم PC منتشر شد. این بازی علی‌رغم کسب نقدهای مثبت از سوی کاربران استیم، با مشکل جذب بازیکن مواجه شده است. امروز گزارش شد که تعداد بازیکن عنوان مذکور اکنون به کمتر از ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

داستان بازی Suicide Squad درباره اعضای گروه «جوخه خودکشی» است که ماموریت دارند ابرقهرمانان لیگ عدالت که توسط موجودات بیگانه شست‌شوی مغزی شده‌اند را نابود کنند. متاسفانه این بازی جهان‌آزاد برخلاف سه‌گانه Batman Arkham، از ماموریت‌های تکراری و سیستم مبارزات یکنواخت برخوردار است و البته عناصر لایو سرویس (Live Service) آن نتوانسته به جذب بازیکنان کمک کند.

Suicide Squad در استیم

کاهش تعداد بازیکنان فعال بازی Suicide Squad در استیم

آمار دقیق رسانه PCGamesN بدین مبنا است که تعداد بازیکنان بازی Suicide Squad در روز ۱۷ ژانویه (امروز) به عدد ۹۴۵ نفر رسیده است؛ در حالی که دیروز (۱۶ ژانویه) تعداد بازیکنان آن حدود ۱۵۰۰ نفر ثبت شده بود. رسانه PCGamesN اعتقاد دارد کاربران پس از اتمام بخش داستانی بازی Suicide Squad، از سرورهای این اثر خارج شده‌اند و جذب حالت endgame آن نیز نشده‌اند.

با این حال، کاربران همچنان نقدهای بسیار مثبت (Very Positive) برای عنوان «جوخه خودکشی» در Steam ثبت می‌کنند، در حالی که واکنش کاربران وب‌سایت «متاکریتیک» (Metacritic) نسبت به این اثر کاملاً منفی است. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون برای کنسول‌ها و پلتفرم PC (از طریق استیم) قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.