گزارش: انتظار کاربران برای عرضه بازی Alan Wake 3 کوتاه‌تر خواهد بود

بر اساس گزارش مالی اخیر شرکت «رمدی اینترتینمنت» (Remedy Entertainment)، به نظر می‌رسد انتظار کاربران برای عرضه بازی «آلن ویک ۳» (Alan Wake 3) کوتاه‌تر خواهد بود و به‌زودی ماجراجویی‌های جدیدی از این نویسنده مرموز خواهند دید.

بسیاری از کاربران منتظر اطلاعات جدیدی از بسته‌الحاقی داستانی بازی Alan Wake 2 هستند. اما سرنوشت Alan Wake 3 چه می‌شود؟ گفتنی است فاصله میان نسخه اول با شماره دوم سری «آلن ویک» حدود ۱۴ سال بوده است؛ از این رو، یعنی کاربران باید بازی Alan Wake 3 را در سال ۲۰۳۷ میلادی تجربه کنند؟

تخمین زمان عرضه بازی Alan Wake 3؛ منتظر برای سال ۲۰۳۰؟

شرکت Remedy در تازه‌ترین گزارش مالی خود تایید کرد پروژه‌های متعددی از فرانچایز Alan Wake در سال‌های آینده منتشر خواهند شد. «ترو ویرتالا» (Tero Virtala)، مدیر عامل Remedy گفت:

با Alan Wake و Control، اکنون ما دو فرنچایز تثبیت شده داریم. جاه طلبی ما این است که آن‌ها را به فرنچایزهایی تبدیل کنیم که برای کاربران جذاب باشند. این فرانچایزها باید به پایگاه کاربری متداوم و در حال رشد تبدیل شوند و با عرضه منظم دنباله‌ها، توانایی ایجاد درآمدزایی و سود در سطح بالا را به وجود آوریم.

قطعاً، این حرف «ویرتالا» به معنای عرضه بازی Alan Wake 3 در طول ۲ یا ۳ سال آینده نیست. این شرکت می‌خواهد اکنون تمام تمرکز خود را روی انتشار DLC «آلن ویک ۲» بگذارد. سپس زمان کافی برای نگارش و طرح ایده بازی سوم پیدا خواهد کرد. بازی Alan Wake 2 در پاییز سال گذشته برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد.

بازی Alan Wake 3

این بازی تحسین گسترده منتقدان و اهالی رسانه را برانگیخت و برنده چندین جایزه معتبر از جمله «بهترین بازی سال ۲۰۲۳» شد. نظر شما چیست؟ آیا عنوان Alan Wake 3 در سال ۲۰۳۰ میلادی عرضه خواهد شد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.