گروهی از خریداران ویژن پرو از پاره شدن رگ‌های چشم و ایجاد سردرد در اثر استفاده از این هدست خبر دادند

218 212028

گروهی از خریداران اپل ویژن پرو اعلام کردند استفاده از این هدست باعث شده تا دچار سردرد و یا پاره شدن رگ‌های خونی چشم شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پیش از این امکان مرجوع کردن محصولات خود را توسط کاربرها ظرف دو هفته پس از خرید فراهم کرده بود. اکنون این موضوع باعث شده تا کسانی که مبلغ ۳۵۰۰ دلار برای این هدست هزینه کرده بودند بتوانند آن را به این شرکت مرجوع کنند. کاربران بسیاری اعلام کردن هدست جدید اپل به دلیل سنگینی امکان استفاده طولانی مدت را نخواهد داشت. طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده برخی از کاربران اعلام کردند پس از استفاده از این هدست دچار سردرد شده و برخی دیگر نیز گفتند وزن زیاد قسمت جلوی آن باعث ایجاد فرورفتگی در قسمت گونه و بینی آنها شده است.

از جذابیت‌های اصلی هدست واقعیت مجازی اپل استفاده از چشمان کاربر به عنوان اشاره گر است. به همبن علت استفاده مداوم از این ویژگی می‌تواند باعث مشکلات جدی چشم مشود. پارکر اورتولانی، مدیر محصولات در ورج در این مورد گفته است استفاده از این دستگاه در نهایت باعث بارگی رگ خونی در چشم وی شد. اورتولانی در پستی در شبکه اجتماعی تردز اعلام کرد: هیچ دلیل دیگری برای پارگی رگ‌های خونی در چشم من وجود نداشته است. زیرا دلیل دیگری به ذهنم نمی‌رسد که عامل این اتفاق بوده و حداقل تا الان برای من اتفاق نیفتاده است.

یکی دیگر از مشکلات مربوط به ویژن پرو مربوط به سیاست اپل در به هم تنیدگی محصولات این شرکت است. محصولات مختلف از قبیل آیفون تبلت آیپد و ویژن پرو به گونه‌ای در هم تنیده شده‌اند که کاربر نمی‌تواند به راحتی از اکوسیستم آن خارج شود. به نظر می‌رسد هدست جدید اپل و استقبال کاربران از این دستگاه می‌تواند پتانسیل کافی برای ساخت دستگاه ارزان‌تر و سبک‌تر در آینده ایجاد کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.