گرافیک‌های انویدیا چگونه از پتانسیل هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟

nvidia ai 659ebd2bfd49184092c44c95

جدیدترین نسل گرافیک‌های انویدیا علاوه‌بر قابلیت‌های هوش مصنوعی همچنان کاربرد مهم دیگری دارند و آن اجرای بازی‌ها است. درحال حاضر انواع مختلفی از کارت گرافیک انویدیا وجود دارد که هرکدام برای رفع نیازهای دسته‌ای خاص از کاربران طراحی شده‌اند.

انویدیا می‌گوید کارت‌های گرافیک جدیدش را طوری طراحی کرده است که هنگام استریم در توییچ و OBS Studio بسیار بهینه عمل کنند. بدین‌ترتیب می‌توانید با این پردازنده‌ها عملیات استریم را با کیفیت بالا و به‌صورت روان انجام دهید.

هوش مصنوعی هر روز جذاب‌تر می‌شود

تصور ایجاد تعاملات پیچیده و طبیعی با شخصیت‌های داخل بازی یکی از رؤیاهای همه‌ی گیمرها بوده است و به‌لطف فناوری هوش مصنوعی امروزی می‌تواند رنگ حقیقت به‌خود بگیرد. این ویژگی شاید در نگاه اول خیلی بزرگ به‌نظر نرسد اما باور کنید آغازی بر انقلاب بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

مقالات مرتبط:

در همین حال چت‌بات‌هایی مثل RTX می‌توانند در انجام بسیاری از کارهای روزانه به ما کمک کنند و بدین‌ترتیب به‌طور چشم‌گیری در زمان و مهم‌تر از آن در انرژی خود صرفه‌جویی خواهیم کرد. هر روز شاهد نشانه‌هایی از پتانسیل بسیار گسترده‌ی چت‌بات‌های هوش مصنوعی هستیم که می‌توانند رؤیاهای دهه‌های اخیر و حتی سال‌های گذشته را به واقعیت تبدیل کنند.

سال ۲۰۲۳ شاهد رشد انفجاری هوش مصنوعی بودیم و به‌نظر می‌رسد این فناوری آمده است که بماند و در سال ۲۰۲۴ انتظار داریم ابزارها، محصولات و خدمات بیشتری با این تکنولوژی جذاب دردسترس قرار گیرند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.