گام به گام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش

گام به گام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا در سفر به جزیره زیبای کیش به دنبال اقامت در یکی از نوساز‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های جزیره هستید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ هتل آرامیس پلاس کیش بروید و از امکانات جذاب آن لذت ببرید. این هتل در دسته هتل‌های ۵ ستاره قرار دارد و باوجود‌اینکه زمان زیادی از افتتاح آن نمی‌گذرد؛ اما امکانات و خدمات بی‌نظیری به میهمانان ارائه می‌کند و محبوبیت زیادی به دست آورده است. در ادامه قصد دارم درباره روش رزرو هتل آرامیس پلاس کیش و امکانات مختلف آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم.

رزرو هتل آرامیس پلاس کیش

برای این کار قبل از هر چیز وارد وب‌سایت گردشگری علی بابا شوید و در قسمت بالای سایت روی گزینه اقامت کلیک کنید. بعد از آن هتل را به‌عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود، اطلاعاتی مانند تعداد مسافران، ساعت تاریخ ورود و خروج و نام هتل آرامیش پلاس کیش را در قسمت جستجو وارد کنید. حالا می‌توانید تصاویر هتل و امکانات مختلف آن را مشاهده کنید. همچنین قیمت اقامت هتل برای افراد از نظر بزرگسال و تعداد کودکان را مشخص کنید تا قیمت نهایی رزرو هتل برای شما نمایش داده شود.

کمی درباره هتل آرامیس پلاس کیش

این هتل زیبا در سال ۱۳۹۹ و در بنایی حدود۱۶ هزار مترمربع افتتاح شده و یک معماری مدرن و خاص دارد. موقعیت مکانی هتل کیش، دسترسی آسان به مراکز تجاری بازار و جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش را فراهم می‌کند. درضمن هتل دارای ۱۷۱ اتاق و در قالب اتاق‌های سه تخته، دو تخته و سوئیت به میهمانان ارائه خدمت می‌کند و ۴۷۷ نفر به‌طور همزمان می‌توانند در اتاق‌های هتل اقامت کنند و از خدمات و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

گام به گام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش - ویجیاتوگام به گام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش - ویجیاتو

امکانات ویژه در هتل آرامیس پلاس کیش

همانطور که گفته شد این هتل در دسته هتل‌های ۵ ستاره قرار دارد و از این نظر می‌توانید اطمینان داشته باشید که تمامی امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی در آن با کیفیت بسیار خوب و مطلوب ارائه می‌شود. مدیران هتل تلاش می‌کنند تا تمام نیازهای مسافران خود را به بهترین شکل برطرف کنند تا در سفر بعدی هتل آرامیس پلاس کیش را برای اقامت انتخاب کنند.

در این هتل امکانات و خدمات متفاوتی مانند مجموعه آبی، سالن بدنسازی، خدمات گردشگری، آتلیه، رستوران، فودکورت، مجموعه بازی برای کودکان، سالن بیلیارد، آسانسور شیشه‌ای با نمای پانوراما، فضای سبز، رنت خودرو و غیره در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. یکی از تفریحات بسیار جذاب در این هتل مجموعه‌ آبی است که استخر، جکوزی و سونا استخر کودکان دارد و می‌توانید ساعت‌ها در آن به تفریح بپردازید. از جمله امکانات دیگر این هتل اتاق چمدان، صندوق امانات، آسانسور، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، ترانسفر فرودگاهی، کانتر عکاسی، فضای سبز، فضای مجزا برای کودکان و پارکینگ مجزا است.

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

برای بسیاری از ما یکی از جاذبه‌های متفاوت و خوشمزه سفر این است که غذاهای محلی و متفاوت ایران را با دستپخت آشپزهای نمونه بچشیم و خاطره خوش از یک شکم‌گردی جذاب را با خود به یادگار ببریم. رستوران هتل آرامیس پلاس نیز مجموعه‌ای با امکانات کامل است که ظرفیتی معادل ۴۰۰ نفر برای پذیرایی دارد. این رستوران که دارای ظاهری زیبا است و سرآشپزهای نمونه در آن دستپخت بی‌نظیر خود را به میهمانان ارائه می‌دهند. در اینجا می‌توانید از خوردن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه که با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه شده لذت ببرید. همچنین منوی غذاهای آن شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است و برای سرو صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند.

گام به گام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش - ویجیاتوگام به گام رزرو هتل آرامیس پلاس کیش - ویجیاتو

نظرات مردمی درباره هتل آرامیس پلاس کیش

اگر هنوز هم برای سفر به کیش و اقامت در هتل آرامیس پلاس مردد هستید، شاید بد نباشد که کمی نظرات مردمی را درباره این هتل بخوانید و درباره رفتار پرسنل، سرویس‌دهی و خدمات آن اطلاعات به دست بیاورید. خوشبختانه بیشتر گردشگرانی که هتل آرامیس پلاس را برای اقامت انتخاب کردند، نظر خوبی درباره آن ارائه می‌کنند و به موضوعاتی مانند رفتار مناسب کارکنان، نظافت اتاق‌ها و لابی، دیزاین و زیبایی ظاهری اتاق‌ها و هتل اشاره کردند. همچنین کیفیت بسیار خوب صبحانه و قیمت مناسب منوی کافی‌شاپ و رستوران نیز از نظر بسیاری از مسافران این هتل قابل توجه بود.

فاصله هتل تا اماکن مهم شهر

خوشبختانه موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که دسترسی به بسیاری از نواحی گردشگری جزیره به‌راحتی و در کمتر از چند دقیقه پیاده‌روی مقدور خواهد بود به‌طور مثال اگر می‌خواهید به بازار کیش مال بروید، فقط با طی مسافتی حدود ۲۷۰ متر می‌توانید خودتان را به این مکان برسانید. بازار پردیس و خیابان رودکی نیز فقط حدود ۶ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارند. برای رفتن به میدان آبشار و کوه نور باید حدود یک و نیم کیلومتر مسافت را طی کنید که می‌توانید از خودرو استفاده نمایید. اسکله تفریحی، گذر هنرمندان، کیبل اسکی، فلای بورد و مرکز همایش‌های بین‌المللی نیز ۳ دقیقه با خودرو از این هتل فاصله دارند. اما برای دیدن کشتی یونانی یا روستای باغو باید حدود ۱۵ کیلومتر مسافت را با خودرو طی نمایید. درضمن فرودگاه بین‌المللی کیش هم ۶ کیلومتر با این هتل فاصله دارد و با ۱۰ دقیقه طی مسافت با خود را می‌توانید به این فرودگاه برسید.

در نهایت باید گفت که هتل آرامیس پلاس کیش در دسته هتل‌های نوساز و تازه‌ تاسیس کیش قرار دارد که امکانات مدرن هتلداری را همراه با پرسنل مجرب برای میزبانی بسیار خوب و باکیفیت از میهمانان به کار می‌برد. بنابراین با اقامت در این هتل می‌توانید سفری خوشایند را برای خودتان و خانواده رقم بزنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.