گارانتی گوشی‌های سامسونگ چه مواردی را شامل می‌شود؟

Samsung Warranty

معمولا این سوال هنگام خرید گوشی سامسونگ پیش می‌آید که بهترین و معتبرترین گارانتی گوشی سامسونگ در بین گارانتی‌های گوشی موجود در ایران کدام است؟ یا کدام یک از مشکلات گوشی شامل گارانتی می‌شود؟ به‌علاوه، سوال‌های متفاوت دیگری در مورد این موضوع وجود دارد که به یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران گوشی‌های سامسونگ تبدیل شده است.

گارانتی گوشی سامسونگ

زمان خرید یکی از محصولات سامسونگ به شما کارت گارانتی دیجی‌کالا سرویس داده می شود؛ این یعنی که بعد از خرید محصول، اگر کالا بدون دخالت کاربر به مشکل برخورد کرد، شرکت دیجی کالا سرویس موظف است که دستگاه شما را برای شما تعمیر یا تعویض کند. منظور از اصطلاح «بدون دخالت کاربر» این است که مشکل پیش‌آمده برای محصول، توسط خریدار ایجاد نشده باشد.

از زمان فعالسازی گوشی سامسونگ خود به مدت ۱۸ ماه ضمانت گارانتی دیجی کالا سرویس را دارید. تا یک ماه هم، می‌توانید از «تعویض گوشی» بهره ببرید.

گارانتی سامسونگ چه مواردی را پوشش نمی‌دهد؟

مهم‌ترین موضوع در مورد گارانتی گوشی سامسونگ این است که بدانید چه مواردی دقیقا شامل گارانتی شده است و چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شوند. این موضوع در مورد گارانتی دیجی‌کالا سرویس هم صادق است. طبیعتا خرید محصولی که شامل گارانتی می‌شود بدین معنا نیست که این محصول احتمال خرابی زیادی دارد و قرار است از آن گارانتی استفاده کنید. وجود گارانتی این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که با خیال راحت‌تری از محصول خریداری‌شده استفاده کنید.

در ادامه مواردی را که شامل گارانتی گوشی سامسونگ نمی‌شوند، مرور می‌کنیم:

  1. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه یا عمل نکردن به موارد ذکر شده در دفترچه راهنمای کالا
  2. هر گونه خرابی در اثر استفاده نادرست از باتری (استفاده از شارژر غیر اصل، نوسانات برق، قرار گرفتن در مقابل حرارت زیاد و…)، لوازم جانبی یا قطعات جانبی تأیید نشده از سوی شرکت سامسونگ
  3. صدمه دیدن محصول در اثر نصب نرم‌افزار یا برنامه‌ای که توسط شرکت سامسونگ طراحی یا تأیید نشده باشد
  4. دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI)
  5. استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی و هر تغییر شکل در بدنه دستگاه
  6. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
  7. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه
  8. مشکلات ناشی از استفاده از محتوای شرکت‌های متفرقه یا مشکلات ناشی از دانلود محتوای مختلف از اینترنت
  9. صدمات ناشی از روت کردن، تغییر منوی ریکاوری، یا تغییر در سیستم عامل دستگاه
  10. دستگاه‌هایی که دستکاری شده یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز دیجی کالا سرویس (https://www.digikala-service.com/ ) تعمیر شوند.

چگونه گارانتی دیجی کالا سرویس گوشی سامسونگ را فعال کنیم؟

برای فعالسازی گارانتی دیجی‌کالا سرویس برای گوشی سامسونگ باید ابتدا گوشی سامسونگ خریداری شده را توسط روش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم فعال کنید. بعد از فعال‌سازی گوشی موبایل، اعتبار گارانتی گوشی هم فعال می‌شود. لازم به ذکر است که همه گوشی‌های سامسونگ گارانتی‌شده توسط دیجی کالا سرویس همراه با کد فعالسازی همتا برای رجیستری گوشی عرضه می‌شوند.

برای فعال‌سازی گوشی سامسونگ خریداری‌شده می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

  • استفاده از کد دستوری #۷۷۷۷*
    • در این روش کافی است شماره #۷۷۷۷* با گوشی خریداری‌شده شماره‌گیری کنید؛ سپس گزینه «فعال‌سازی دستگاه» را انتخاب کرده و کد IMEI را به‌همراه شماره موبایل و کد رجیستری وارد کنید. در نهایت، پیام کوتاه تائید فعال‌سازی گوشی برای شما ارسال خواهد شد.
  • اپلیکیشن همتا
    • برای فعال‌سازی گوشی سامسونگ خریداری‌شده می‌توانید اپلیکیشن همتا را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید؛ از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به‌راحتی گوشی سامسونگ خریداری‌شده را به کمک کد IMEI، شماره موبایل و کد رجیستری فعال کنید.
  • مراجعه به وب‌سایت رسمی همتا
    • در نهایت، اگر به هر دلیل نمی‌خواهید از کد دستوری یا اپلیکیشن همتا استفاده کنید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت همتا به آدرس hamta.ntsw.ir و وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد امنیتی، وارد این وب‌سایت شده و سپس به کمک کد رجیستری، دستگاه خود را فعال کنید.

در نهایت، در صورت نیاز به استفاده از خدمات گارانتی دیجی‌کالا سرویس می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۱۹۳۹۰۰۱۰ تماس گرفته یا به یکی از مراکز حضوری دیجی‌کالا سرویس مراجعه کنید. فهرست کامل مراکز حضوری دیجی‌کالا سرویس را می‌توانید در وب‌سایت رسمی این شرکت مشاهده کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.