کیت و اپلیکیشن خانگی برای تشخیص عفونت ادراری در نمایشگاه CES معرفی شد

1873883 152

شرکت ویوو که در سال گذشته از یک توالت هوشمند در نمایشگاه صفر رونمایی کرده بود امسال با معرفی کیت خانگی و برنامه جدید تشخیص عفونت ادراری در خانه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت ویوو از کیت آزمایش دیجیتالی خانگی برای تشخیص عفونت دستگاه ادراری رونمایی کرده است که با دقت استاندارد بالا و از طریق یک آزمایش تنها در دو دقیقه می‌تواند نتیجه آن را ارائه کند. در این کیت یک نوار آزمایش وجود دارد که برای استفاده باید روی آن ادرار کرده و آن را اسکن کنند. نتیجه آن از طریق برنامه ویوو و تنها در دو دقیقه ارائه می‌شود. در صورت مثبت بودن نتیجه کاربر می‌تواند با پزشک تماس گرفته و نسخه مورد نظر خود را دریافت کند.

به گفته شرکت سازنده این محصول باعث صرفه‌جویی زمان برای مشتریان شده از ایجاد سردرگرمی در خواندن نتایج آزمایش نیز جلوگیری خواهد کرد. همچنین داده‌های دیجیتالی ارائه شده به مشتریان کمک می‌کند تا آنها را به مسئولین مربوط به مراقبت‌های بهداشتی نیز ارائه کنند. در این کیت نوار آزمایش مسئول ارائه کردن نتایج و رمزگشایی آن توسط برنامه انجام می‌شود.

به گفته ویوو عفونت دستگاه ادراری یکی از شایع‌ترین نوع عفونت سرپایی است که از هر ده زن ۶ نفر در طول زندگی به آن مبتلا می‌شوند. اپلیکیشن ویو با ثبت سابقه عفونت‌های گذشته می‌تواند به درمان مناسب و پیگیری این مشکل کمک کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.