کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 معرفی شد؛ سفید، سیاه و صورتی!

کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 معرفی شد؛ کوچک با قابلیت‌های شخصی‌سازی

به گزارش رسانه مدیاتی، لاجیتک از جدیدترین کیبورد مکانیکی گیمینگ خود با نام G Pro X 60 رونمایی کرد. مشابه مدل قبلی این شرکت، یعنی G Pro X TKL، کیبورد جدید نیز یک مدل بی‌سیم است که گیمرهای حرفه‌ای را در اولویت قرار داده. طرح‌بندی دکمه‌های این کیبورد، نسبت به مدل سال ۲۰۲۳، ۶۰ درصد کوچک‌تر شده است. کیبورد جدید صفحه اعداد و کلیدهای جهت‌نما ندارد تا فضای بسیار کمتری را روی میز اشغال کند. این امر می‌تواند برای انجام بازی‌های شوتر مفید باشد، چون فضای بیشتری برای تکان‌دادن ماوس باقی می‌گذارد.

براساس گزارشی تازه، اگرچه کوچک‌بودن کیبورد G Pro X 60 لاجیتک مزایایی دارد، اما گاهی نیز می‌توان این امر را یک نکته منفی تلقی کرد، چرا که گاهی اوقات گیمرهای حرفه‌ای به دکمه‌های بیشتری نیاز دارند. لاجیتک برای برطرف‌کردن این مسئله، به فناوری کنترل کلید روی آورده است.

کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 معرفی شد؛ کوچک با قابلیت‌های شخصی‌سازی

فناوری کنترل کلید که براساس نظرات گیمرهای حرفه‌ای توسعه یافته است، قابلیت‌های سفارشی‌سازی دکمه‌ها را فراهم می‌کند و به گیمرها این امکان را می‌دهد که حداکثر ۱۵ عملکرد را برای هر کلید اختصاص دهند. این سطح از سفارشی‌سازی تضمین می‌کند که دکمه‌های مهم به‌آسانی در دسترس بازیکن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: طرح رقیب مایکروسافتی مک بوک ایر M3 لو رفت

مشخصات و قیمت کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60

کیبورد G Pro X 60 لاجیتک دارای فناوری بی‌سیم Logitech G’s Lightspeed است که اتصال مطمئن و فوق‌العاده سریع را فراهم می‌کند. این فناوری حداقل تأخیر ورودی را تضمین می‌کند و به گیمرهای حرفه‌ای اجازه می‌دهد که سریع‌تر عمل کنند. یکی از گیمرهای حرفه‌ای دراین‌باره گفته است که داشتن یک اتصال بی‌سیم واقعاً سریع می‌تواند حتی برد و باخت یک گیمر را تعیین کند.

کیبورد گیمینگ لاجیتک G Pro X 60 معرفی شد؛ کوچک با قابلیت‌های شخصی‌سازی

کیبورد Pro X 60 دارای نورپردازی RGB Lightsync، غلتک صدا، کنترل‌های پخش موسیقی، اتصال بلوتوث و یک کیف است. اکنون این کیبورد را می‌توان با قیمت ۱۷۹ دلار در ایالات‌متحده یا ۲۲۹ یورو در اروپا پیش‌خرید کرد. کیبورد جدید لاجیتک در سه رنگ سیاه، سفید و صورتی در اواخر آوریل (اردیبهشت ماه) روانه بازار خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع مطلب


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.