کیانو ریوز می‌خواست John Wick کشته شود، اما یکی از تهیه‌کنندگان مخالفت کرد

کیانو ریوز می‌خواست John Wick کشته شود، اما یکی از تهیه‌کنندگان مخالفت کرد

یکی از تهیه‌کنندگان John Wick به تازگی فاش کرده که کیانو ریوز می‌خواست آدمکش حرفه‌ای را در قسمت چهارم بکشد اما آن‌ها با او مخالفت کردند.

<!–

–>

باسیل ایوانیک به Collider گفت:

بعد از قسمت دوم، سوم و چهارم، ساخت این فیلم‌ها بسیار طاقت‌فرسا است و کیانو را از نظر جسمی و روحی نابود می‌کند. در پایان هر کار، او همیشه می‌گوید «دوباره نمی‌توانم این کار را انجام دهم» و با او موافقیم. زیرا برای تمام فیلم‌ها از جان مایه می‌گذارد. می‌گفت «می‌خواهم در پایان این قسمت قطعاً کشته شوم».

با این حال، تولیدکنندگان ظاهراً چندان مشتاق خداحافظی قطعی جان ویک نبودند. ایوانیک با کنایه گفت: «ما به او می‌گفتیم، می‌دانی، ۱۰ درصد فرصت باقی می‌گذاریم».


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم John Wick: Chapter 4اکشن، کارتون و بازی ویدیویی
نقد فیلم John Wick: Chapter 4نقد فیلم John Wick: Chapter 4

ظاهرا قرار بوده جان ویک در قسمت چهارم به دست دوست خوبش کین کشته شود و مارکی نیز تیر خلاص را بزند. با این حال، پایان John Wick 4 همه چیز را مبهم باقی گذاشت، اصلا جسد جان ویک را نمی‌بینیم و بر سر قبرش، سگ او در فاصله دور به چیزی واکنش نشان می‌دهد.

John WickJohn Wick

البته باید گفت که کیانو ریوز حداقل یک بار دیگر نقش محبوب خود را در فیلم Ballerina، اسپین‌آف سری با هنرنمایی آنا د آرماس تکرار خواهد کرد که در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) اکران می‌شود.

John Wick 5 به همراه اسپین‌آف‌های بعدی و یک بازی ویدئویی AAA در راه است. سریال پیش درآمد، The Continental نیز از ۲۲ سپتامبر از سرویس Peacock پخش می‌شود. ناگفته نماند چندی پیش فروش کلی فرنچایز به یک میلیارد دلار رسید.


چه بلایی سر بازی جدید خالق رزیدنت ایول ۴ اومد؟

بازی مخفی‌کاری مستقل No Sun to Worship معرفی شد - ویجیاتوبازی مخفی‌کاری مستقل No Sun to Worship معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.