کیانو ریوز در نقش Shadow به فیلم Sonic the Hedgehog 3 پیوست

کیانو ریوز در نقش Shadow به فیلم Sonic the Hedgehog 3 پیوست

کیانو ریوز به یک فرنچایز موفق دیگر پیوست و این بار قرار است در فیلم سونیک ۳ صداپیشه شخصیت محبوب Shadow باشد.

<!–

–>

فیلم Sonic the Hedgehog 3 در رویداد اخیر CinemaCon اولین نمایش خود را داشت. در این نمایش می‌توانستیم شخصیت دکتر روباتنیک با بازی جیم کری را مشاهده کنیم که بعد از اتفاقات سونیک ۲، افسرده شده و اضافه وزن پیدا کرده است. اما روباتنیک با ساخت Shadow the Hedgehog روحیه خود را مجددا به‌دست می‌آورد. شدو از جنبه‌های بسیاری یک ضد سونیک است: در حالی که او قدرت‌های سونیک را دارد، شخصیتش تاریک‌تر و جدی‌تر است. و حالا باید دید کیانو ریوز چگونه انرژی خاص خود را به این شخصیت می‌بخشد.


مطلب پیشنهادی:دوران طلایی هالیوود چگونه به پایان رسید؟دورانی که سینما می‌درخشید
دوران طلایی هالیوود چگونه به پایان رسید؟دوران طلایی هالیوود چگونه به پایان رسید؟

دو فیلم اخیر سونیک هر دو به موفقیت‌هایی بزرگ در باکس آفیس تبدیل شدند و محبوبیت زیادی میان بینندگان و طرفداران به‌دست آوردند، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که Sonic the Hedgehog 3 هم همین مسیر را ادامه دهد. در هر سه فیلم به کارگردانی جف فاولر، بن شوارتز در نقش سونیک، جیمز ماردسن در نقش تام واچوفسکی و جیم کری در نقش دکتر روباتنیک حضور داشتند. از فیلم دوم نیز شاهد پیوستن ایدریس البا به این مجموعه در نقش Knuckles بودیم که قرار است سریال اسپین آف خود را هم داشته باشد.

کیانو ریوز در نقش Shadow به فیلم Sonic the Hedgehog 3 پیوست - ویجیاتوکیانو ریوز در نقش Shadow به فیلم Sonic the Hedgehog 3 پیوست - ویجیاتو

کیانو ریوز هم در چند سال اخیر یک ستاره بلاک‌باستر بوده است. او بعد از چهار فیلم John Wick و The Matrix: Resurrections قرار است در فیلم Good Fortunes به کارگردانی عزیز انصاری ایفای نقش کند و همچنین نقش کوتاهی در فیلم Ballerina به عنوان جان ویک داشته باشد.

الان که فکرش را می‌کنیم، فیلم سونیک ۳ قرار است دوباره جانی سیلورهند و سالومان رید از Cyberpunk 2077 را کنار هم قرار دهد!


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم که پتانسیل کلاسیک شدن دارندتاریخ ثابت خواهد کرد…
12 فیلم که پتانسیل کلاسیک شدن دارند12 فیلم که پتانسیل کلاسیک شدن دارند


بررسی بازی Dragon’s Dogma 2 | کپکام چی پخته؟

مشخصات کامل و جزئیات بیشتری از پلی استیشن ۵ پرو فاش شد - ویجیاتومشخصات کامل و جزئیات بیشتری از پلی استیشن ۵ پرو فاش شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.