کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و ۳ را حذف کرده است

کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است

همانطور که توسط برخی کاربران استیم اعلام شده، ظاهرا کپکام به دلایل نامعلومی، ری‌تریسینگ ریمیک بازی‌های رزیدنت اویل ۲ و ۳ را حذف کرده است. در واقع، برای هر دو بازی آپدیت جدیدی منتشر شده که باعث کاهش گرافیک می‌شود.

کاربران ردیت هم درباره این موضوع صحبت کرده‌اند و به گفته برخی از آن‌ها، گزینه HDR نیز خراب شده است. هرچند طبق گفته SteamDB این آپدیت جدید فقط برای ریمیک رزیدنت اویل ۲ و ۳ منتشر شده، اما برخی بازیکنان ادعا کرده‌اند که ری‌تریسینگ از Resident Evil 7 نیز حذف شده است. البته هنوز هیچ مدرک محکمی در مورد آن وجود ندارد.


مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید

با توجه به اینکه هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که کپکام بخواهد گرافیک بازی‌های سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ خود را کمتر کند، برخی افراد حدس می‌زنند که مشکل اشاره شده احتمالا یک خطا است. کاربران Reddit همچنین تصاویری از تنظیمات Resident Evil 2 Remake را منتشر کرده‌اند که عدم وجود گزینه Ray Tracing را نشان می‌دهد.

کپکام سال گذشته آپدیت نسل بعدی این بازی‌های رزیدنت ایول را منتشر کرده بود که رهگیری پرتو (ری‌تریسینگ) و ویژگی‌های صدای سه‌بعدی را برای تجربه بهتر بازیکنان به آن‌ها ارائه می‌کرد.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چالشی دشوار برای حرفه‌ای‌ها
چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

کپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - ویجیاتوکپکام ظاهرا Ray Tracing بازی‌های Resident Evil 2 و 3 را حذف کرده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.