کپکام بیشترین فروش نرم‌ افزاری تاریخ خود را در سال مال اخیر تجربه کرد

کپکام بیشترین فروش نرم‌ افزاری تاریخ خود را در سال مال اخیر تجربه کرد

در چند سال اخیر شاهد رشد مداوم و موفقیت فزاینده کپکام بودیم. این ناشر ژاپنی مجموعه بازی‌های فوق العاده‌ای عرضه کرده که موفقیت آن در سال مالی ۲۰۲۲/۲۰۲۳ به اوج جدیدی رسید.

در گزارش مالی سه ماهه اخیر کپکام فاش شد که در دوره آپریل ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳، تعداد زیادی از بازی‌های خود را به فروش رساندند و در مجموع ۴۱.۷ میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها و بازی‌ها فروخته‌اند. این آمار نسبت به فروش ۳۲.۶ میلیون نسخه‌ای در سال مالی قبل، افزایش داشته است.

جالب اینجاست که اکثر این فروش‌ها از مجموعه بازی‌ها به جای عناوین جدید به دست آمده و ۲۹.۳ میلیون نسخه (در مقایسه با ۲۴ میلیون در سال مالی قبل)، با امثال Monster Hunter World، Monster Hunter Rise، Resident Evil Village و Devil May Cry 5 به دست آمده است.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چالشی دشوار برای حرفه‌ای‌ها
چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟چگونه در Resident Evil 4 Remake رنک S+ بگیریم؟

البته، علاوه بر این بازی‌ها، کپکام شاهد فروش قابل توجهی از عناوین جدید نیز بوده، به طوری که Monster Hunter Rise: Sunbreak با ۵.۴۵ میلیون نسخه و Resident Evil 4 Remake که اخیراً منتشر شده، با فروش قابل توجه ۳.۷۵ میلیون نسخه‌ای سهم عمده‌ای داشتند.

کپکامکپکام

به طور کلی، درآمد عملیاتی Capcom نسبت به سال مالی قبل ۱۸.۴ درصد افزایش یافته، در حالی که فروش خالص تلفیقی ۱۴.۴ درصد افزایش یافته است. این شرکت ششمین سال متوالی خود را با رکورد سود بالا در تمام سطوح و دهمین سال متوالی رشد درآمد عملیاتی خود را به ثبت رساند. اکنون سهام آن به بالاترین سطح تاریخ خود رسیده است.

Capcom انتظار رشد مشابهی را در سال مالی جاری نیز دارد. عناوین مجموعه‌ای احتمالاً به فروش خود ادامه خواهند داد، در حالی که با Street Fighter 6 و Exoprimal، این شرکت چند بازی جدید را نیز به زودی عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که استریت فایتر در طول عمر خود بیش از ۱۰ میلیون نسخه بفروشد.


مطلب پیشنهادی:کارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهیدپاکش نکنید!
کارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهیدکارهایی که باید بعد از تمام کردن Resident Evil 4 انجام دهید


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.