کوین فایگی اطلاعاتی درباره آینده X-Men در مارول به اشتراک گذاشت

کوین فایگی اطلاعاتی درباره آینده X-Men در مارول به اشتراک گذاشت

استودیو مارول پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، توانست یک بار دیگر حقوق فرانچایز مردان ایکس (X-Man) را بدست آورد و این موضوع طرفداران مارول را بی‌نهایت خوشحال کرد. چراکه از این طریق اکثر شخصیت‌های مارول می‌توانستند در یک جهان باشند.

<!–

–>

اما برای کوین فایگی، رییس استودیوهای مارول، این اتفاق بسیار بزرگ‌تری بود؛ زیرا او کار خود را در هالیوود با مردان ایکس آغاز کرد. او به عنوان دستیار تهیه‌کننده در اولین فیلم و تهیه کننده مشترک در X-2 و تهیه کننده اجرایی در X-Men: The Last Stand همکاری کرد. فایگی اخیرا درباره برنامه‌های آینده مارول برای مردان ایکس توضیحاتی داده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی

فرانچایز مردان ایکس قوی، غنی و دارای کاراکترهای عالی است. ما مجموعه انیمیشنی مردان ایکس را در سال آینده داریم که بسیار هیجان‌انگیز است. شخصیت Ms. Marvel می‌تواند جهش یافته بودن را در فیلم جدید ما، یعنی The Marvels ایفا کند؛ اما حضور مردان ایکس در آن فیلم نامشخص است. البته می‌توانید در فیلم ددپول ۳ دوباره با مردان ایکس تجدید دوباره کنید.

فیلم جدید با بازی رایان رینولدز به عنوان شخصیت اصلی نه تنها دنباله‌ای بر فیلم‌های فاکس قرن بیستم است، بلکه شاهد بازگشت هیو جکمن در نقش ولورین نیز خواهیم بود. استودیو مارول قبلا تایید کرده که شخصیت جکمن در نهایت لباس زرد و آبی کلاسیک خود را از کمیک ها به تن خواهد کرد.

مردان ایکسمردان ایکس

همانطور که فایگی در پاسخ خود در مورد آینده مردان ایکس در دنیای سینمایی مارول اشاره کرد، انیمیشن سریالی X-Men ’۹۷ قرار است به زودی از راه برسد و از نظر فنی اولین حمله واقعی مارول استودیوز به مردان ایکس را نشان دهد. این سریال در ادامه سری انیمیشن کلاسیک X-Men می‌آید که بازیگران دوباره به نقش‌های خود برمی‌گردند و سال آینده در دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که اکران فیلم The Marvels نیز امروز در سینماها آغاز شده و باید دید واکنش طرفداران و منتقدان نسبت به آن چگونه خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


ناامیدی کالاف دیوتی جدید و بحران بانجی | ویجی‌لاگ پلاس

آمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوآمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.