کولر مستر از خنک کننده مایع سری MasterLiquid L Core رونمایی کرد

کولر مستر به تازگی از خنک کننده مایع سری MasterLiquid L Core خود رونمایی کرده است. این محصول جدید دارای واحدهای خنک کننده مایع all-in-one است که دارای یک پمپ خلاقانه دو محفظه‌ای است. این سری در دو اندازه رادیاتور یعنی ۲۴۰ میلی‌متر و ۳۶۰ میلی‌متر عرضه می‌شود که هر دو مدل، در رنگ‌های مشکی و سفید در دسترس خواهند بود.

بررسی خنک کننده پردازنده دیپ کول مدل DeepCool LT720

پمپ پیشرفته دو محفظه‌ای و فناوری Rifle Bearing

اما بدون شک، ویژگی برجسته خنک کنند مایع سری MasterLiquid L Core پمپ پیشرفته دو محفظه‌ای آن است. این پمپ مجهز به یک پایه مسی است که به طور موثر گرما را از نقاط گرما جذب می‌کند و جریان آب را بهبود می‌بخشد و در نتیجه عملکرد خنک کننده را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، پره‌های رادیاتور در این سری ، نسبت به مدل قبلی با سطح بیشتری طراحی شده است.

خنک کننده مایع MasterLiquid L Core

فن خنک کننده موجود در این واحدها یک فن ۱۲۰ میلی متری با نورپردازی ARGB است که دارای تکنولوژی Rifle Bearing است. این فن در محدوده سرعت چرخش ۶۵۰-۱۷۵۰ دور در دقیقه کار می‌کند، حداکثر حجم هوا ۷۱.۹۳ CFM و حداکثر فشار استاتیکی ۱.۸۶mmH2O را ارائه می‌دهد. با وجود عملکرد قدرتمند آن، حداکثر سطح نویز تولید شده توسط فن تنها ۲۷.۲dBA است.

خنک کننده مایع MasterLiquid L Core

در مدل ۲۴۰ میلی متری، رادیاتور دارای ابعاد ۱۱۹.۶ میلی متر عرض، ۲۷۷ میلی متر عمق و ۲۷.۲ میلی متر ضخامت است. در سمت دیگر، مدل ۳۶۰ میلی متری دارای اندازه رادیاتور ۱۱۹.۶ میلی متر عرض، ۳۹۴ میلی متر در عمق و ۲۷.۲ میلی متر ضخامت است. بلوک آب آن، که جزء جدایی ناپذیر سیستم خنک کننده مایع است، دارای ابعاد ۸۱×۷۶×۴۷ میلی متر است.

خنک کننده مایع MasterLiquid L Core

خنک کننده مایع سری MasterLiquid L Core کولر مستر، قابلیت سازگاری با پلتفرم‌های متنوعی از هر دو شرکت اینتل و AMD دارد. از جمله این پلتفرم‌ها می‌توان به اینتل LGA1700/LGA1200/LGA1151x و برای AMD نیز به AM5/AM4/AM3(+)/AM2(+)/FM2 اشاره کرد. شرکت کولر مستر، قصد دارد یک دوره گارانتی سه ساله رسمی را برای این محصول جدید خود ارائه بدهد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.