کنسول پلی استیشن پورتال توسط دلالان با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد

کنسول پلی استیشن پورتال توسط دلالان با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد

اینطور که از گزارش‌ها پیدا است، ظاهرا دلال‌ها به خاطر کمبود در عرضه پلی استیشن پورتال (PlayStation Portal) برای روزهای اخیر، قیمت این کنسول را ۴۰۰ دلار تعیین کرده‌اند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟

برخی از فروشندگان در فروشگاه eBay در حال حاضر کنسول‌های دستی پلی استیشن پورتال را با مبالغ بالا برای فروش قرار می‌دهند و حتی مشاهده شده است که یک احتکار کننده سعی می‌کند با قیمت‌گذاری ۴۴۰ دلاری محصولات احتکار شده‌اش را به مردم بفروشد. حتی لیست‌هایی که معقول‌تر از این هستند، همچنان برچسب‌های قیمتی در بازه ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار دارند که افزایش بسیار زیادی نسبت به قیمت خرده‌فروشی اصلی یعنی ۱۹۹.۹۹ دلار است.

پلی استیشن پورتالپلی استیشن پورتال

این فقط نمونه دیگری از اقدامات احتکارکنندگان است که با استفاده از یک کنسول جدید مثل پلی‌استیشن پورتال سعی می‌کنند پول‌های هنگفتی به جیب بزنند. برخی از این افراد بی‌شرمانه ده‌ها دستگاه را در یک زمان می‌فروشند و واضح است تا آنجایی که می‌توانستند، قبلا سبدهای خود را پر کرده‌اند تا در زمان مناسب با قیمت بالاتری به مصرف‌کنندگان واقعی بفروشند.

طبق گفته فروشگاه پلی‌استیشن، سونی حداقل سعی کرد با دلالان مقابله کند. در مسیر پیشنهادی سونی، هر خریدار با احراز هویت فقط می‌تواند یک عدد پلی استیشن پورتال را خریداری کند؛ اگرچه به نظر نمی‌رسد که سایر خرده‌فروشان این هشدار جدی گرفته باشند و ممکن است چندین محصول را به یک مشتری فروخته باشند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه فرمایید.


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]


ویجی کست: دنیای گیم قراره برای همیشه با متاورس تغییر کنه؟

محتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتومحتوای فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.