کنسول دستی Ayaneo Air 1S با پردازنده AMD Phoenix و ۴ ترابایت حافظه داخلی معرفی شد

کنسول دستی Ayaneo Air 1S به‌دنبال کسب عنوان باریک‌ترین و سبک‌ترین کنسول دستی است به همین دلیل نمایشگر آن کوچک‌تر از محصولات مشابه به‌نظر می‌رسد.

شرکت Ayaneo مدل جدید Air 1S را به‌وسیله پلتفرم جمع‌آوری سرمایه‌ Indiegogo به تولید رسانده و افزون‌بر این، صفحه‌ محصولات و بخش پیش‌فروش را نیز منتشر کرده است. بنابراین تعداد زیادی از مشخصات فنی و همچنین قیمت کنسول‌های جدید این شرکت نیز ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: کنسول دستی AOKZOE A1 Pro با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت سرسام‌آور معرفی شد

معرفی کنسول دستی Ayaneo Air 1S

این تولیدکننده رایانه‌های شخصی دستی مخصوص بازی، درحال‌حاضر با محصول جدید خود تصمیم گرفته که لقب باریک‌ترین و سبک‌ترین کنسول دستی مجهز به پردازنده‌ AMD Phoenix را کسب کند. کنسول دستی Ayaneo Air 1S از مشخصات فنی قابل‌توجهی برخوردار بوده و ضخامت و وزن آن به‌ترتیب ۲۱.۶ میلی‌متر و ۴۵۰ گرم است. افزون‌براین ضخامت نسخه‌ اولترا این دستگاه تنها ۱۸ میلی‌متر و وزن آن هم ۴۰۵ گرم عنوان شده که البته به‌صورت محدود در بازار عرضه خواهد شد. باوجود اینکه کنسول جدید Ayaneo باریک و سبک به‌نظر می‌رسد، اما شاید یکی از مهم‌ترین نکات منفی درمورد آن، نمایشگر کوچک ۵.۵ اینچی بوده است.

مشخصات کنسول دستی Ayaneo Air 1S

نمایشگر ۵.۵-inch 1080p OLED screen with 185% sRGB
پردازنده AMD Ryzen 7 7840U
حافظه ۱۶ or 32 GB of LPDDR5X
ذخیره‌سازی From 512 GB to 4 TB M.2 2280 SSD
ارتباطات ۲x USB4, 3.5 mm headphone, TF card slot, Wi-Fi 6E, BT 5.2
کنترلر Two hall-sensor analog sticks, D-Pad, A/B/X/Y buttons, hall triggers, dual six-axis gyroscopes, vibration
باتری ۱۰,۰۵۰ mAh (38 Wh)
ابعاد ۲۲۴ x 89.5 x 21.6 mm (18 mm Ultra), 450 g (405 g Ultra)
سیستم‌عامل Windows 11
قیمت From $899 to $1,259

به گزارش TomsHardware، مدل‌های جدید Ayaneo Air 1S مجهز به پردازنده‌‌های محبوب سری AMD Phoenix بوده که به علت ترکیب قدرتمند هسته‌ها، در کنسول‌های قابل‌حمل عملکرد بسیار مناسبی داشته‌اند. شرکت Ayaneo در محصول جدید خود از پردازنده‌ Ryzen 7 7840U بهره برده که شامل ۸ هسته‌ Zen4 با ۱۶ تِرد و واحد پردازش گرفیکی Readon 780M بوده و شباهت فراوانی به تراشه AMD Z1 Extreme دارد که در کنسول ایسوس ROG Ally مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کنسول دستی Ayaneo Air 1S

کنسول دستی Ayaneo Air 1S

کسانی که اقدام به پیش‌خرید کنسول دستی جدید Ayaneo می‌کنند از تخفیف ۱۵۰ دلاری می‌توانند استفاده کنند. براساس انتظارات کنسول‌های بازی دستی Ayaneo Air 1S در ماه آگوست در بازار عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کنسول دستی Ayaneo Air 1S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.