کنسول دستی AOKZOE A1 Pro، مجهز به پردازنده Ryzen 7 7840U

کنسول دستی A1 Pro شرکت AOKZOE، اولین کنسول دستی گیمینگ است که به پردازنده Ryzen 7 7840U شرکت AMD مجهز می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد، این پردازنده تنها پردازنده قابل سفارش برای این کنسول دستی است. پردازنده Ryzen 7 7840U یک پردازنده ۸ هسته‌ای و ۱۶ رشته‌ای بر پایه معماری Zen 4 بوده که به قدرتمندترین پردازشگر گرافیکی مجتمع RDNA 3 شرکت AMD یعنی Radeon 780M با ۱۲ واحد CU مجهز شده است.

کنسول دستی AOKZOE A1 Pro

کنسول دستی AOKZOE A1 Pro یک نمایشگر ۸ اینچی ۱۲۰۰p دارد و می‌توان آن را حداکثر با ۶۴ گیگابایت رم سفارش داد، البته واقعاً بعید است یک کنسول دستی به این میزان حافظه نیاز داشته باشد. گیمینگ در رزولوشن‌های ۷۲۰p-1080p هنوز به این میزان رم نیاز ندارد و این کنسول‌ها هم بیشتر از هر چیز، برای گیمینگ در این رزولوشن‌ها طراحی شده‌اند. ابتدا قرار بود مدل پایه این کنسول دستی با ۱۶ گیگابایت رم عرضه بشود، اما به تازگی میزان حافظه مدل پایه آن به ۳۲ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. فضای ذخیره سازی داخلی این کنسول دستی نیز با سه ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت قابل سفارش است.

A1 Pro pricing 1

طبق اطلاعاتی که شرکت سازنده منتشر کرده این کنسول قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل عرضه بشود و قیمت آن برای اولین سفارش‌ها ۷۹۹ دلار تعیین شده است. با این حساب، اکثر کاربران در نهایت قیمت بیشتری برای این کنسول خواهند پرداخت؛ چرا که قیمت پایه این کنسول بدون در نظر گرفتن تخفیف ۲۰ درصدی سفارش زودهنگام، ۹۹۹ دلار تعیین شده و به ۱۳۵۹ دلار برای بالاترین مدل‌ می‌رسد.

قیمت این کنسول، به میزان قابل توجهی از کنسول دستی ROG ALLY Extreme ایسوس با قیمت پایه ۶۹۹ دلار بالاتر است. علاوه بر آن، کنسول دستی جدید ایسوس قرار است به صورت جهانی و از طریق خرده‌فروشی‌های شناخته شده در سراسر جهان انجام بشود. در واقع کنسول دستی A1 Pro شاید بهترین کنسول دستی بازار برای چند هفته باشد، اما فقط تا زمانی که کنسول دستی ROG ALLY عرضه بشود. AOKZOE قرار است کنسول دستی جدید خود را در تاریخ ۳۰ آوریل عرضه کند، در حالی که عرضه کنسول دستی جدید ایسوس از ۱۱ می آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.