کمیک بوک جدید ویچر داستان بازی The Witcher 3 را ادامه می‌دهد

کمیک بوک جدید ویچر داستان بازی The Witcher 3 را ادامه می‌دهد

ویچر ۳ (The Witcher 3: Wild Hunt) یکی از بهترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود و اکنون یک دنباله مستقیم برای آن معرفی شده که کتاب مصور The Witcher: Corvo Bianco است. 

<!–

–>

استودیو سی‌دی پراجکت رد از همان ابتدا اعلام کرده بود که حماسه گرالت را با بازی ویچر ۳ به پایان می‌رساند و بازی بعدی ویچر روی این شخصیت تمرکز نخواهد کرد. بنابر گزارشات منتشر شده، کمیک The Witcher: Corvo Bianco دقیقا پس از پایان بسته الحاقی Blood and Wine جریان دارد و برای اطلاع از جزئیات آن باید هشدار اسپویل داستان را باید به شما بدهیم. 


مطلب پیشنهادی:هر آن چه که باید از کمیک The Last of Us: American Dreams بدانیدقصه‌ای دیگر از گذشته الی
هر آن چه که باید از کمیک The Last of Us: American Dreams بدانیدهر آن چه که باید از کمیک The Last of Us: American Dreams بدانید

در پایان Blood and Wine مالکیت یک تاکستان به گرالت داده می‌شود تا در آن در کنار تریس یا ینیفر (بسته به انتخاب بازیکن) زندگی کند. در ۵ جلد کمیک Corvo Bianco هرج و مرج و آشوب دوباره وارد زندگی گرالت می‌شود و او باید دوباره شمشیر به دست شود. این کتاب مصور حاصل همکاری سی دی رد پراجکت و Dark Horse Comics است. 

کمیک بوک ویچرکمیک بوک ویچر

در حال حاضر کتاب مصور The Witcher: Wild Animals در حال انتشار است و جلد اول The Witcher: Corvo Bianco سه ماه پس از پایان آن در تاریخ ۸ می ۲۰۲۴ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دسترس قرار می‌گیرد. بارتوش اشتیبور (Bartosz Sztybor) نویسنده این کمیک و کورادو ماستانتونو (Corrado Mastantuono) طراح آن است.

این نهمین کتاب مصوری است که Dark Horse Comics با همکاری سی‌دی پراجکت رد تولید کرده و در دنیای بازی‌های ویچر جریان دارد.


مطلب پیشنهادی:کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟ماجراجویی پا به پای گرالت
کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟


تجربه دوباره یک شاهکار | بررسی TLOU Part 2 Remastered

کمیک بوک جدید ویچر داستان بازی The Witcher 3 را ادامه می‌دهد - ویجیاتوکمیک بوک جدید ویچر داستان بازی The Witcher 3 را ادامه می‌دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.