کمپین داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 با انتقادات همه جانبه روبه رو شده

کمپین داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 با انتقادات همه جانبه روبه رو شده

اکتیویژن دو روز پیش کمپین دستانی بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ (Call of Duty: Modern Warfare 3) را به صورت دسترسی زودهنگام منتشر کرد تا متوجه شویم با یک بخش ناقص طرف هستیم. 

<!–

–>

Call of Duty: Modern Warfare 3 شامل مراحلی باز است که در یک ورژن کوچک‌تر از نقشه Warzone جریان دارند و گیم‌پلی آن تقریبا فرقی با وارزون یا DMZ ندارد. شما می‌توانید سلاح‌ها و استایل بازی خودتان را انتخاب کنید، اما طراحی بسیار بد نقشه‌های هر مرحله باعث شده که طرفداران انتقادات زیادی داشته باشند. 


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید درباره بتل پس در وارزون ۲ بدانیدگشت و گذار در مناطق ۲۲گانه!
هر آن‌چه که باید درباره بتل پس در وارزون ۲ بدانیدهر آن‌چه که باید درباره بتل پس در وارزون ۲ بدانید

طرفداران در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل توییتر، ردیت و … به انتقاد از کمپین داستانی ۳ ساعته کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ پرداخته‌اند. بازیکنان با طول، طراحی، داستان، انتخاب اسلحه‌ها و تقریبا همه چیز در کمپین تک‌نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 مشکل دارند. همه متوجه شده‌اند که این بازی با عجله ساخته شده و طراحی مراحل آن توهینی به بازیکنان است. 

این انتقادات تنها به طرفداران ختم نمی‌شود و تعدادی از سایت‌های معتبر نیز به بررسی کمپین داستانی کال آو دیوتی مدرن وارفر ۳ پرداخته‌اند. سایت کوتاکو با مقاله‌ای کامل این بخش را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیده است:‌ «روایت داستانی بازی به طرز دردناکی بد است و به شخصیت‌های دوست داشتنی سری آسیب می‌زند.»

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

سایت IGN باور دارد که کمپین داستانی مدرن وارفر ۳ بزرگ‌ترین گناه را مرتکب شده و به شدت خسته کننده است. سایت گیم‌اسپات نیز به کمپین داستانی نمره ۵۰ را داده و آن را ضعیف‌ترین نسخه از این ریبوت می‌داند. سایت GamePro Germany نیز در نقد خود اعلام کرده که بخش داستانی هیچ چیزی برای لذت بردن ندارد. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ ۱۹ آبان‌ ماه برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. 


مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟


ویجی کست: الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟

کمپین داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 با انتقادات همه جانبه روبه رو شده - ویجیاتوکمپین داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 با انتقادات همه جانبه روبه رو شده - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.