کلیف بلزینسکی: هالیوود به دنبال ساخت فیلم Gears of War با درجه PG-13 بود

«کلیف بلزینسکی» (Cliff Bleszinski) به‌تازگی ادعا کرده است که هالیوود قصد داشته اقتباس سینمایی Gears of War را با درجه سنی PG-13 بسازد. گفتنی است پروژه سینمایی Gears of War هم‌اکنون توسط «نتفلیکس» در دست ساخت قرار دارد.

در طول‌ سال‌های گذشته، ما شایعات و حدس و گمان‌های زیادی پیرامون ساخت فیلم سینمایی Gears of War شنیدیم. هیچ یک از شایعات به حقیقت تبدیل نشدند تا اینکه پلتفرم «نتفلیکس» (Netflix) چراغ سبز برای ساخت اقتباس سینمایی Gears of War را صادر کرد.

در سال ۲۰۰۷، استودیو فیلم‌سازی «نیولاین سینما» (New Line Cinema) قصد ساخت فیلم سینمایی Gears of War را داشته است؛ اما این پروژه هرگز به مرحله فیلم‌برداری نرسید. «کلیف بلزینسکی» در پادکست Xbox Expansion Pass از روند ساخت فیلم مذکور نیز پرده برداشت:

مردم می‌خواستند اره برقی ببینند، آن‌ها می‌خواستند لوکاست‌ها از وسط تکه‌تکه بشوند. طرفداران به دنبال یک فیلم با درجه سنی R هستند. اما تهیه‌کنندگان می‌خواستند فیلم Gears of War با درجه سنی PG-13 ساخته شود و من گفتم اصلاً، بروید پی کارتان!

فرایند ساخت فیلم سینمایی Gears of War؛ این فیلم درجه سنی R دارد!

یکی دیگر از مشکلاتی که از زبان «بلزینسکی» مطرح شد این بود که افرادی زیادی در آن پروژه دخیل بودند که ناشر «اپیک گیمز» (Epic Games) با این شیوه مخالفت کرد. ما امیدواریم فیلم Gears of War شرکت Netflix در جلب رضایت مخاطبان و منتقدان موفق ظاهر شود. با‌این‌حال، ما می‌دانیم فیلم مزبور قطعاً درجه سنی R خواهد داشت و احتمالاً برای اکران در سال ۲۰۲۵ نیز آماده می‌شود.

ساخت فیلم Gears of War

شایعات پیرامون بازیگر نقش «مارکوس فینیکس» (Marcus Phoenix) نیز وجود دارد؛ اما پیش‌بینی می‌شود «دیو باتیستا» (Dave Batista) گزینه نهایی برای ایفا در نقش این شخصیت محبوب در سری بازی‌های Gears باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.