کشف قطعاتی از یک فضاپیمای بیگانه در اقیانوس آرام

پس از گذراندن سال‌ها مطالعه از حیات فرازمینی، ستاره‌ شناس دانشگاه هاروارد معتقد است که شواهدی از وجود آن در اعماق اقیانوس آرام یافته است.

به گزارش سیناپرس، پروفسور آوی لوب (Avi Loeb) اخیراً یک کمپین ۱٫۵ میلیون دلاری را برای جستجوی قطعات یک شهاب سنگ مرموز به نام IM1 که در سال ۲۰۱۴ در سواحل پاپوآ گینه نو سقوط کرد، تکمیل کرد و معتقد است که این شهاب سنگ از فضای بین ستاره ای آمده است.

کشف قطعاتی از یک فضاپیمای بیگانه در قیانوس آرام

این کارشناس آموزشی ۶۱ ساله توضیح داد: تیمی از کاوشگران اعماق دریا را گشته و در ۲ کیلومتری سطح دریا در زیر، ۵۰ گلبول کوچک یا حباب های مذاب پیدا کردند. محققان بر این باورند که اجسام کوچک با اندازه حدود نیم میلی متر، احتمالاً از آلیاژی از فولاد و تیتانیوم تشکیل شده اند که بسیار قوی تر از آهن موجود در شهاب سنگ های معمولی است.

هرچند به شواهد بیشتری نیاز است، اما پروفسور لوب معتقد است، این اجرام از مناطق بین ستاره ای آمده اند یا توسط یک تمدن پیشرفته فرازمینی ایجاد شده اند. به گفته آوی لوب، توپ کوچکی که از اعماق اقیانوس آرام به دست آمده می تواند قطعه ای از یک فضاپیمای بیگانه باشد. به گفته دانشمندان، اکنون این اشیاء برای آزمایش و تایید ترکیب آنها به هاروارد برده خواهند شد.

این شی از همه سنگ های فضایی دیگر که در فهرست مشابه ناسا فهرست شده اند، قوی تر بود. پروفسور لوب توضیح داد: این نوع مقاومت فیزیکی نشان دهنده یک ناهنجاری است. او و همکارانش در هاروارد با اطمینان محاسبه کردند؛IM1 از ستاره دیگری به زمین سفر کرده است. گفتنی است که لوب متقاعد شده است که موجودات فضایی قبلاً از زمین دیدن کرده اند.

پروفسور لوب با استفاده از ترکیبی از داده‌های وزارت دفاع و خوانش‌های لرزه‌ شناسی توانست منطقه‌ ای تقریبی را محاسبه کند که زباله‌های IM1 در آن سقوط کرده است. از آنجا، او توانست محتمل ترین مسیر انفجار شهاب سنگ را شناسایی و محموله آن را کشف کند.

به گزارش سیناپرس، چند روز پیش، دیوید گراش افسر اطلاعاتی سابق نیروی هوایی ایالات متحده، علناً ادعا کرد که گروه تحقیقاتی یوفو وزارت دفاع، اطلاعات مربوط به یک برنامه مخفی بازیابی بشقاب پرنده را مخفی کرده است.

پروفسور لوب در این باره گفت: پیدا کردن حقایق فرازمینی در اعماق اقیانوس آرام آسان‌تر از گرفتن آن‌ها از دولت است.

او همچنین گفت: افکار عمومی در مورد احتمال وجود حیات فرازمینی در حال تغییر است.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

منبع: nationworldnews

نوشته کشف قطعاتی از یک فضاپیمای بیگانه در اقیانوس آرام اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.