کست باکس؛ با بهشت پادکست‌‌بازان آشنا شوید

castboxcover 64f0986877160b84dcf9299f

از پادکست‌های جنایی گرفته تا آموزشی، همگی طرفدارهای خاص خود را دارند. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که از گوش دادن به آن‌ها لذت می‌برید، باید بدانید که تاکنون اپ‌های مختلفی به منظور ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر توسعه یافته‌اند.

یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای گوش دادن به جدیدترین پادکست‌ها، کست باکس (Castbox) است. با نصب اپ مذکور می‌توانید به کتابخانه‌ای بزرگ از بهترین پادکست های فارسی و انگلیسی دسترسی داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم کست‌باکس را معرفی و بخش‌های مختلف آن را بررسی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه زومیت باشید.

کست باکس چیست

در سال ۲۰۱۶ گروهی از توسعه‌دهندگان قصد داشتند مشکلی ساده اما خسته‌کننده را حل کنند؛ چگونه می‌توان پادکست‌ها و برنامه‌های بیشتری درباره موضوع مورد علاقه خود پیدا کنیم؟ در نهایت این هدف به ساخت برنامه‌ای منجر شد که اکنون با نام کست باکس آن را می‌شناسیم.

اپلیکیشن‌های متعددی برای پخش پادکست وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به Google Podcasts، Apple Podcasts و Pocket Casts اشاره کرد. در میان آن‌ها، کست باکس یکی از کاربردی‌ترین و معروف‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود که از بهترین بهترین پادکست های روانشناسی گرفته تا جنایی و علمی، همگی در آن جای دارند.

کست باکس ادعا می‌کند با بیش از ۹۵ میلیون اپیزود در کتابخانه‌اش و ابزارهای گوناگون، تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. همچنین سرمایه‌گذاری توسعه‌دهندگان آن روی هوش مصنوعی و سیستم‌های پیشرفته، منجر به تولید اپلیکیشنی شده که دارای قابلیت جستجوی قدرتمندی است.

نحوه استفاده از کست باکس

حال که کست باکس را می‌شناسیم، نحوه استفاده از آن را بررسی می‌کنیم. کار با برنامه مذکور بسیار آسان است اما باید در ابتدا حسابی در آن بسازید تا اطلاعاتتان در مکانی مشخص ذخیره شود.

  • ابتدا اپلیکیشن کست باکس را دانلود و نصب کرده و آن را اجرا کنید.
  • پس از خواندن اطلاعات مختلف و کلیک روی دکمه Continue، صفحه ثبت نام برای شما نمایش داده می‌شود. اگر از پیش در کست باکس حساب دارید روی login یا Sign in with Google کلیک کنید.

نکته: با کلیک روی Not now می‌توانید ورود به برنامه را به زمان دیگری موکول کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.