کریستوفر نولان: زک اسنایدر بر تمام فیلم‌های ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی مدرن تاثیر گذاشته است

توسط

در
کریستوفر نولان: زک اسنایدر بر تمام فیلم‌های ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی مدرن تاثیر گذاشته است

زک اسنایدر با اکران قسمت اول فیلم Rebel Moon یا همان Rebel Moon: A Child of Fire دوباره بر سر زبان‌ها افتاده و قرار گرفتن در صدر لیست نتفلیکس باب گفتگوهای فراوانی شده است. برای بسیاری از تماشاگران و مخاطبان، زک اسنایدر را برای ساخت فیلم‌های خاطره‌انگیز دی‌سی مانند Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice می‌شناسند و کریستوفر نولان نیز اخیرا به تمجید از او پرداخته است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان | ۱۱ فیلم از کارگردان محبوب سینمااز بتمن تا کشف یک سیاره جدید در اعماق فضا
بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان | ۱۱ فیلم از کارگردان محبوب سینمابهترین فیلم‌های کریستوفر نولان | ۱۱ فیلم از کارگردان محبوب سینما

طبق صحبت‌های نولان، عادات داستان‌سرایی اسنایدر را می‌توان در اساسا در تمام داستان‌های ژانر امروزی و مدرن، به ویژه در فضای ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی یافت. این تعریف و تمجید به دنبال صحبت‌های قبلی نولان می‌آید که بیان کرده بود، اقتباس اسنایدر از Watchmen جلوتر از زمان خود بوده است! نولان در مصاحبه اخیر خود با The Atlantic گفت:

این روزها هیچ فیلم ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی را نمی‌بینم که از زک تاثیر و الهام نگرفته باشد. وقتی شما یک فیلم از زک اسنایدر می‌بینید، احساسات و عشق او را به پتانسیل سینما درک می‌کنید. پتانسیلی برای خارق‌العاده بودن، جان دادن به این واقعیت و زنده کردن این هیجان در شما.

کریستوفر نولان: زک اسنایدر بر تمام فیلم‌های ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی مدرن تاثیر گذاشته است - ویجیاتوکریستوفر نولان: زک اسنایدر بر تمام فیلم‌های ابرقهرمانی و علمی‌تخیلی مدرن تاثیر گذاشته است - ویجیاتو

این فیلم دو قسمتی حماسی که یک بازی نقش‌آفرینی عظیم نیز بر اساس آن در حال ساخت است، روایتگر داستان استعمار ارتشی ظالم بر بخشی از کهکشان است. حال این مستعمره یک زن جوان را به هدف یافتن جنگجویانی ماهر که در مقابل ارتش ظلم قد علم کنند راهی سفری در سراسر کهکشان می‌کند.

فیلم Rebel Moon: A Child of Fire پس از انتشار در نتفلیکس، نقدهای بسیار منفی دریافت کرده و با امتیاز ۲۳٪ را از منتقدان راتن تومیتوز و به دومین فیلم ضعیف کارنامه اسنایدر پس از Sucker Punch (با امتیاز ۲۲٪) تبدیل شده است. در همین مورد،  کرت جانستاد، نویسنده این فیلم طی مصاحبه‌ای با ورایتی در رابطه با نقد و نظرات منفی‌ای که ربل مون دریافت کرده، سوال پرسیده شد و او پاسخ داد:

من نقدها را نمی‌خوانم. هرگز آن‌ها را نخوانده‌ام. منتقدان کارشان این است. ما در یک دموکراسی زندگی می‌کنیم. همه حق رای دادن دارند. اگر مردم فیلم را ببیند بسته به تجربه‌شان یا از فیلم لذت می‌برند و یا هم نه (لذت نمی‌برند).

همان‌طور که می‌دانید نسخه دایرکتور کات فیلم Rebel Moon که نسخه اصلی و نهایی فیلم است هنوز منتشر نشده و برای پخش در مقطعی از سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. از همین رو اسنایدر هم مخاطبان را تشویق به دیدن نسخه دایرکتور کات فیلم کرده و وعده داده که تماشاگران با یک فیلم کاملا متفاوت مواجه خواهند شد.

فیلم Rebel Moon – Part Two: The Scargiver نیز برای اکران در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:آیا فیلم اوپنهایمر سایه‌ای از خود کریستوفر نولان است؟سینمای چند‌لایه نولان
آیا فیلم اوپنهایمر سایه‌ای از خود کریستوفر نولان است؟آیا فیلم اوپنهایمر سایه‌ای از خود کریستوفر نولان است؟


داستان ساخت بازی ای که حاصل ازدواج جی تی ای و ماینکرفته!

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم‌ پس منتشر نمی‌شود - ویجیاتوبازی Like a Dragon: Infinite Wealth روی سرویس گیم‌ پس منتشر نمی‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.