کریستوفر مک‌کوآری در حال کار بر روی فیلم Sicario 3 است

کارگردان و نویسنده فیلم‌های اخیر ماموریت: غیرممکن

کریستوفر مک‌کوآری در حال کار بر روی فیلم Sicario 3 است

دنی ویلنوو، تیلور شریدان و استفانو سولیما، نام‌هایی هستند که با سری فیلم‌های Sicario پیوند خورده‌اند، مجموعه‌ای که به طور گسترده توسط منتقدان در سراسر جهان مورد تحسین قرار گرفت. اکنون برای قسمت سوم به نظر می‌رسد که این فرنچایز بزرگ‌تر از قبل خواهد شد.

<!–

–>

یا حداقل این چیزی است که از نام‌های درگیر در پروسه تولید استنباط می‌شود. در طی مصاحبه‌ای با Collider برای تبلیغ فیلم جدید Reptile، مالی اسمیت و ترنت لاکین‌بیل، تهیه‌کنندگان فیلم، در مورد اینکه چه کسی ممکن است افسار فرنچایز سیکاریو را به دست بگیرد، اظهار نظر کردند.

چیزی که اسمیت و لاکین‌بیل به وضوح بیان کردند این است که هنوز زود است بفهمیم چه کسی روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. در واقع، طرح Sicario 3 هنوز مخفی نگه داشته شده زیرا فیلم‌نامه به پایان نرسیده است. به علاوه فاش نکردند که چه کسی آن را می‌نویسد.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما

با این حال، وقتی صحبت از نام‌هایی شد که در قسمت بعدی نقش دارند، می‌توان گفت که Sicario 3 بهترین افراد را خواهد داشت که با کارگردان و نویسنده قسمت‌های اخیر Mission: Impossible، کریستوفر مک‌کوآری شروع می‌شود. اسمیت گفت:

هنوز نمی‌دانیم چه کسی قرار است [فیلم جدید را] کارگردانی کند. همه چیز به زمان‌بندی مربوط می‌شود. بدیهی است که شرکای بسیار خوبی در این زمینه داریم، از تیلور شریدان گرفته تا کریس مک‌کوآری به عنوان شریک در ساخت فیلم. اما همه چیز به زمان‌بندی نهایی و آنچه که با برنامه همه افراد مطابقت داشته باشد، ربط دارد.

SicarioSicario

قبلا در دنباله‌ی سیکاریو نامی از کریستوفر مک‌کوآری به میان نیامده بود. بدیهی است که در حال حاضر مشغول اتمام فیلم بعدی Mission: Impossible است، اما اگر سازنده مایل به صبر کردن باشد، او انتخاب شگفت‌انگیزی برای نویسندگی و کارگردانی سومین فیلم Sicario خواهد بود.

تهیه‌کنندگان همچنین در مورد اینکه چگونه تیلور شریدان از اولین قسمت Sicario در سال ۲۰۱۵ تاکنون یک مسیر طولانی را طی کرده، حرف زدند.

نامزد جایزه اسکار اکنون یک کارگردان کارکشته است، اما مشکل اصلی این است که او در حال حاضر سخت مشغول جهان Yellowstone است که چندین اسپین‌آف تولید کرده و در شرف ساخت سریال بعدی با بازی متیو مک کانهی است.

پیش از این نیز گزارش داده بودیم که امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو، همگی علاقه دارند که در قسمت بعدی حضور داشته باشند.


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما


سونیک و ماجراهاش چه درسی به گیمرها میده؟

استقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتواستقبال خوب از دموی The Finals باعث مشکل در سرورهای بازی شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.