کریستوفر جاج علاقه‌ای به صداپیشگی کریتوس جوان‌تر ندارد

توسط

در
کریستوفر جاج علاقه‌ای به صداپیشگی کریتوس جوان‌تر ندارد

صداپیشه کریتوس در دو نسخه آخر خدای جنگ (God of War) تغییر و استودیو سانتا مونیکا برای این دو بازی با کریستوفر جاج (Christopher Judge) همکاری کرد. 

<!–

–>

اکنون این صداپیشه درباره احتمال صداپیشگی برای یک کریتوس جوان‌تر صحبت کرده و گفت که علاقه‌ای به انجام این کار ندارد. او طی یک لایواستریم با دو یوتیوبر به نام‌های AbdBay و Streamily اعلام کرد که احترام زیادی برای کریتوس قائل بود و می‌خواست که تاثیر خودش را روی این شخصیت قرار دهد. 


مطلب پیشنهادی:داستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالاتماشا کنید
داستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالاداستان بازی گاد آف وار رگناروک والهالا

جاج همچنین احترام بسیار زیادی برای ترنس سی کارسون (Terrence C. Carson)، صداپیشه اصلی کریتوس، و کارش با این شخصیت قائل است. کریستوفر جاج به همین خاطر نمی‌خواست که از کارسون تقلید کند و استودیو نیز برای دو بازی چنین خواسته‌ای از او نداشت و از همان ابتدا قرار بود که کریتوس را به نقشی مناسب خودش تبدیل کند. 

این صداپیشه در ادامه توضیح داد که حتی اگر سانتا مونیکا از او می‌خواست که کارش را به ترنس سی کارسون نزدیک کند، با یک جواب منفی روبه رو می‌شدند. به نظر می‌رسد که استودیو برای God of War Ragnarok Valhalla چنین خواسته‌ای از جاج داشت، ولی با مخالفت جاج روبه رو شد.

کریتوس کریتوس

در حال حاضر سرنوشت آینده این فرانچایز مشخص نیست و God of War Ragnarok پایان کار این سری با اساطیر اسکاندیناوی بود. سانتا مونیکا در حال حاضر روی پروژه جدیدی کار می‌کند که می‌تواند یک بازی با تمرکز روی شخصیت آترئوس باشد.

God of War Ragnarok Valhalla هم‌اکنون روی پلی استینش ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟


بازی نکن تا این ۲۰ تا ایستراگ رو ببینی

کریستوفر جاج علاقه‌ای به صداپیشگی کریتوس جوان‌تر ندارد - ویجیاتوکریستوفر جاج علاقه‌ای به صداپیشگی کریتوس جوان‌تر ندارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.