کروم بوک ایسوس CM30 Detachable با قابلیت جداسازی و استاندارد استحکام نظامی

ایسوس همیشه یکی از شرکای اولیه گوگل در توسعه سخت افزار کروم بوک و دستگاه‌های رده مصرف کننده عمومی بوده است و همچنان به سرمایه‌گذاری در این پلت فرم ادامه داد و به تازگی آخرین دستگاه “هیبریدی” خود را معرفی کرده است. Asus Chromebook CM30 Detachable یک کروم بوک ۱۰.۵ اینچی همه کاره از سوی ایسوس است که برای دانش آموزان، خانواده‌ها و حتی محیط‌های صنعتی طراحی شده است. در این کروم بوک، شما امکان انتخاب بین دو حالت تبلت و لپ تاپ را خواهید داشت و همه چیزهایی را که مردم برای کار و حتی بازی نیاز دارند، با فرض دسترسی به اتصال به اینترنت ممکن است.

کروم بوک های سری آیدیاپد لنوو با پردازنده نسل ۱۳ معرفی شدند

ایده آل برای مطالعه، کار یا بازی

این کروم بوک مبتنی بر سیستم عامل ChromeOS دارای یک صفحه نمایش چند لمسی با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ (کمی بلندتر) است که هدف آن ارائه فضای کاری گسترده است. طبق گفته ایسوس، کاربران می‌توانند از طریق لمس با صفحه نمایش تعامل داشته باشند یا از یک قلم دو طرفه، به صورت اختیاری استفاده کنند. علاوه بر این، صفحه کلید فیزیکی آن را نیز می‌توان تقریباً در هر زاویه‌ای متصل و تنظیم کرد.

کروم بوک ایسوس CM30 Detachable

با توجه به دوام، سازنده آسیایی بر استحکام کروم بوک جدید تاکید کرد. این دستگاه دارای طراحی “درجه نظامی” (US MIL-STD 810H) برای انعطاف پذیری عالی است و با یک قاب مقاوم در برابر لکه، همراه با یک “سپر ضد ضربه” اضافی به عنوان لوازم جانبی ارائه می‌شود. ایسوس همچنین اطمینان داده است که صفحه نمایش لمسی آن می‌تواند تا میلیون‌ها تعامل را تحمل کند و در عین حال کیفیتی با وضوح بالا، احساسی صاف و پاسخگویی ارائه دهد.

کروم بوک ایسوس CM30 Detachable

کروم بوک ایسوس CM30 Detachable دارای پردازنده MediaTek Kompanio 520 SoC به همرا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یکپارچه است. همچنین دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسلی (یکی در جلو و دیگری در پشت) وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد در جلسات و کلاس‌های آنلاین شرکت کنند و در عین حال دنیای اطراف خود را با عکس‌ها و فیلم‌ها ثبت کنند.

اتصال برای یک دستگاه متمرکز بر تحرک بسیار مهم است، بنابراین کروم بوک جدید ایسوس Wi-Fi 6 را برای سرعت‌های شبکه بسیار بالا و همچنین آپشن امکان پشتیبانی از شبکه‌های تلفن همراه LTE ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین متعهد است که اثرات زیست محیطی فناوری خود را به حداقل برساند، زیرا قاب کروم بوک با استفاده از ۳۰ درصد آلومینیوم بازیافت شده از منابع کم کربن ساخته شده است.

کروم بوک ایسوس CM30 Detachable

ایسوس اشاره می‌کند که این Chromebook را می‌توان با برنامه ارتقای آموزش Chrome یا ارتقای Chrome Enterprise خریداری کرد که به مدیران و سازمان‌ها امکان می‌دهد دستگاه را از کنسول Google Admin مدیریت کنند.

در حال حاضر قیمت نهایی دستگاه و زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.