کراس‌اوور فورتنایت و TMNT  هفته آینده از راه می‌رسد

کراس‌اوور فورتنایت و TMNT  هفته آینده از راه می‌رسد

طبق یک پست جدید در فید رسمی توییتر فورتنایت، رویداد کراس‌اوور با TMNT در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن) منتشر خواهد شد. این پست شامل آرت‌ورک گرافیتی عبارت کلاسیک لاک‌پشت‌های نینجا، «Cowabunga» است.

<!–

–>

با این حال، توسعه دهندگان به طور رسمی جزئیات بیشتری در مورد زمان دقیق عرضه، گیم‌پلی رویداد احتمالی، یا لوازم تزئینی به اشتراک نگذاشتند.

فورتنایتفورتنایت

این همکاری با لاک‌پشت‌های محبوب اولین بار در دسامبر ۲۰۲۳ به بیرون درز کرد. لوازم تزئینی در فضای آنلاین ظاهر شد. با توجه به این اطلاعات فاش شده، back bling دارای سلاح‌های مخصوص لاک‌پشت‌های نینجا و یک اسکیت بورد خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدمواردی که قطعا به دردتان می‌خورد
راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدراهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانید

این همکاری با فورتنایت به رنسانس سری Teenage Mutant Ninja Turtles ادامه می‌دهد. Shredder’s Revenge و بسته الحاقی آن Dimension Shellshock، موفقیت‌های نوستالژیک و درخشانی بودند.

در مارس ۲۰۲۳، داگ روزن از پارامونت گلوبال جزئیات کلیدی را درباره اقتباسی از The Last Ronin فاش کرد. با توجه به نگرش منبع، این بازی احتمالا بسیار تاریک‌تر از یک کراس‌اوور روشن و رنگارنگ با Fortnite است.

کراس‌اوور فورتنایت و TMNT  هفته آینده از راه می‌رسد - ویجیاتوکراس‌اوور فورتنایت و TMNT  هفته آینده از راه می‌رسد - ویجیاتو

از طرف دیگر فورتنایت به افزایش محتوا، جدای از همکاری‌های سنتی ادامه می‌دهد. Rocket Racing و Fortnite Festival بسیار موفق بوده‌اند و تعداد بازیکنان را تا حد زیادی گسترش دادند.

پس از کراس‌اوور TMNT، فورتنایت ممکن است به سراغ IP‌های مختلفی برود. نظرسنجی اخیر بازیکنان در دسامبر ۲۰۲۳ از احتمال همکاری با مجموعه‌هایی همچون Super Mario، Final Fantasy و موارد دیگر خبر داد.

افشای اطلاعات اخیر همچنین نشان می‌دهد که Fortnite OG می‌تواند حالت جداگانه خود را داشته باشد. به طور بالقوه می‌تواند به یک حالت دائمی تبدیل شود.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟میتونید از کوییز این هفته ویکتوری رویال بگیرید؟
کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟


داستان کامل پرنس آف پرشیا لاست کراون

بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتوبازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.