کراس‌اوور فورتنایت با Star Wars در راه است

کراس‌اوور فورتنایت با Star Wars در راه است

اکانت رسمی جنگ ستارگان (Star Wars) در توییتی جدید، تریلر جدیدی از رویداد کراس‌وور جدید با فورتنایت منتشر کرد. تریلر تایید می‌کند که این رویداد از تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت) شروع خواهد شد.

<!–

–>

این تریلر محتوای لگو فورتنایت، جشنواره فورتنایت و طبیعتا بتل رویال را به نمایش می‌گذارد. با این حال، بسیار مختصر بود و دقیقا آنچه که طرفداران می‌توانند از آن انتظار داشته باشند را نشان داد.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Ahsoka (قسمت سوم تا آخر)جنگ ستارگان نسخه دیو فیلونی
نقد سریال Ahsoka (قسمت سوم تا آخر)نقد سریال Ahsoka (قسمت سوم تا آخر)

خوشبختانه، افشاگر قابل اعتماد @HYPEX برخی از محتوای بالقوه را از طریق توییتر ذکر کرد. او ادعا می‌کند که کراس‌اوور Fortnite x Star Wars با بازگشت لایت‌سیبرها و توانایی‌های Force همراه خواهد بود.

او همچنین به یک آیتم لجندری جدید، Wookie Bowcaster و یک اسکین Chewbacca اشاره کرد. اگرچه توسعه‌دهندگان برخی از ادعاهای @HYPEX را تایید نکردند، لایت‌سیبرها و قدرت‌های Force مسلما حضور دارند.

فورتنایتفورتنایت

رویداد آینده جنگ ستارگان Fortnite همچنین می‌تواند تا حدودی مربوط به افشای اطلاعات ماه گذشته باشد که نشان می‌داد یک کراس‌اوور مندلورینی در راه است.

این لیک توسط @SamLeakss، یک منبع قابل اعتماد دیگر، فاش شد. او ادعا کرد که «یک وسیله نقلیه کاملا جدید مندلورینی» در راه است که به Rocket League نیز اضافه خواهد شد.

در حال حاضر، فورتنایت میزبان یک کراس‌اوور جدید با Coachella 2024 در ماه آپریل است. همین هفته گذشته، Skybound Entertainment اعلام کرد که جهان Invincible نیز به Fortnite می‌آید.


مطلب پیشنهادی:نقد سریال Ahsoka (قسمت اول و دوم)بازگشت به کهکشان جنگ‌ستارگان
نقد سریال Ahsoka (قسمت اول و دوم)نقد سریال Ahsoka (قسمت اول و دوم)


بررسی بازی Dragon’s Dogma 2 | کپکام چی پخته؟

مشخصات کامل و جزئیات بیشتری از پلی استیشن ۵ پرو فاش شد - ویجیاتومشخصات کامل و جزئیات بیشتری از پلی استیشن ۵ پرو فاش شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.