کراس‌اوور فورتنایت با One Piece و Final Fantasy در راه است

کراس‌اوور فورتنایت با One Piece و Final Fantasy در راه است

به نظر می‌رسد تعدادی از کراس‌اووهای جدید فورتنایت با آی‌پی‌های مختلفی همچون One Piece، Final Fantasy 7 و Spider-Man لو رفته است.

<!–

–>

اگر درست باشد، ممکن است خیلی زود شاهد این کراس‌اوورها باشیم، زیرا آنطور که مشخص شده شخصیت‌های فاینال فانتزی برای جشن عرضه Final Fantasy 7 Rebirth در اواخر ماه فوریه اضافه می‌شوند.

این شایعه از طریق پادکست Xbox Era پخش شده است. یکی از مجریان گفت که فهرست کراس‌اوورها توسط یکی از منابع ناشناس به او داده شده و حداقل به اندازه کافی به این منبع اعتماد داشته تا اخبار جدید را با بینندگان به اشتراک بگذارد.


مطلب پیشنهادی:صندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزیدورهمی این هفته با نینجامون رو از دست ندید!
صندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزیصندلی داغ ویجیاتو ۱۵#؛ محمدرضا نوروزی

در زیر لیست کامل شخصیت‌ها و کراس‌اوورهایی است که قرار است در آینده به فورتنایت بیایند، ذکر شده است:

  • Doc Ock از کمیک مرد عنکبوتی
  • Final Fantasy 7 Rebirth
  • He-Man and Skeletor
  • Peacemaker
  • Robin از کمیک بتمن
  • Magneto، Colossus و Cyclops از کمیک اکس-من
  • The Fantastic Four
  • One Piece
فورتنایتفورتنایت

One Piece مطمئنا یکی از بزرگ‌ترین نام‌های موجود در این لیست است که هیجان زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است. بازی در نقش شخصیت‌های Final Fantasy 7 نیز باعث هیجان بسیاری از طرفداران شده، به خصوص که فاصله زیادی با عرضه Rebirth در ۲۹ فوریه نداریم.

هیچ یک از این کراس‌اوورها در زمان نگارش خبر به طور رسمی توسط اپیک گیمز تایید نشده است. این همکاری‌ها ممکن است در طول یک سال منتشر شوند، بنابراین ممکن است مدتی صبر کنیم تا ببینیم آیا کراس‌اوورها صحیح بودند یا خیر.

Xbox Era تاکید کرد که نمی‌تواند هیچ تاریخ دقیقی را به اشتراک بگذارند. چندی پیش نیز خبری از کراس‌اوور احتمالی بازی Fortnite با پاور رنجرز منتشر شد.

با توجه به اینکه دیزنی به تازگی ۱.۵ میلیارد دلار در اپیک گیمز سرمایه گذاری کرده، مشاهده تعداد زیادی کراس‌اوور با مارول چندان تعجب‌آور نیست. هنوز کاملا مشخص نیست که شرکت‌ها در حال برنامه‌ریزی چه اقداماتی هستند، اما در هر صورت، می‌توان انتظار داشت که فورتنایت برای تقویت محصولات دیزنی مانند فیلم آینده Fantastic Four استفاده شود.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا


چرا بازی‌هایی مثل پابجی و پالورلد ترکوندن؟

فرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتوفرام‌سافتور به سختی روی بسته الحاقی بازی Elden Ring کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.