کراس‌اوور آلن ویک و Dead by Daylight رسما معرفی شد

کراس‌اوور آلن ویک و Dead by Daylight رسما معرفی شد

آلن ویک ۲ (Alan Wake 2) یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۲۳ بود که حالا قرار است با بازی ترسناک چندنفره Dead by Daylight کراس‌اوور داشته باشد. 

<!–

–>

استودیو Behaviour Interactive اعلام کرده است که از تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) شخصیت آلن ویک به لیست بازماندگان Dead by Daylight اضافه می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این شخصیت در حال حاضر در تست عمومی و محدود Dead by Daylight در استیم در دسترس قرار گرفته تا عرضه نهایی آن مشکلی نداشته باشد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هاهیولا‌های گوشت‌خوار در قاب تلویزیون
بهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی هابهترین سریال ترسناک زامبی محور | ۲۷ سریال برتر حمله زامبی ها

اضافه شدن این شخصیت به این بازی ترسناک چندنفره یک پیش زمینه داستانی نیز دارد. آلن ویک برای فرار از Dark Place و به دست آوردن آزادی خود شروع به نوشتن می‌کند ولی سر از The Fog در می‌آورد. این کراس‌اوور شامل یک اصلاح‌کننده جدید به نام Lights Out نیز می‌شود که نقشه بازی را به شدت تاریک‌تر می‌کند و چندتا از ابزارهای بازیکنان را نیز از دسترس خارج می‌کند. 

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

باید گفت یک بازی سینگل‌پلیر جدید که در دنیای Dead by Daylight اتفاق می‌افتد، توسط استودیوهای Supermassive Games و Behavior Interactive در حال توسعه است. این تنها پروژه مربوط به این آی‌پی نیست و یک فیلم اقتباسی از آن نیز در دست ساخت قرار دارد که هفته پیش جزئیاتی از آن منتشر شده بود.

Dead by Daylight در حال حاضر روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:با ۱۰ فیلم برتر هیولایی-کمدی در سینما آشنا شویدبا این فیلم‌های ترسناک بخندید
با 10 فیلم برتر هیولایی-کمدی در سینما آشنا شویدبا 10 فیلم برتر هیولایی-کمدی در سینما آشنا شوید


پر دانلودترین بازی های اندروید ۲۰۲۳

کراس‌اوور آلن ویک و Dead by Daylight رسما معرفی شد - ویجیاتوکراس‌اوور آلن ویک و Dead by Daylight رسما معرفی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.