کاویار از مجموعه لوکس عصر اژدها برای گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد

کاویار، برند لوکس مشهور و فعال در حوزه گجت‌های سفارشی‌سازی‌شده اپل و سامسونگ‌، مجموعه جدیدی به نام «عصر اژدها» را برای سامسونگ گلکسی S24 اولترا معرفی کرده است. این مجموعه که در وبسایت Caviar رونمایی شده است، ادای احترامی به مقام سامسونگ در بخش فناوری است که به طور نمادین در قالب یک اژدها نشان داده شده است.

ترکیبی مجلل از سنت و فناوری در کلکسیون عصر اژدها کاویار

محصول برجسته در مجموعه «عصر اژدها» مدل سامسونگ S24 اولترا یونگ (Yong) با قیمت ۱۵۰۰۰ دلار است. این محصول به طور یکپارچه تجمل و تکنولوژی را با هم ترکیب می‌کند. بدنه تیتانیوم این گوشی با پوشش مشکی PVD آن، یادآور ساعت‌های سوئیسی پیشرفته است.

کاویار از مجموعه لوکس عصر اژدها برای گلکسی S24 اولترا رونمایی کرد

برجسته‌ترین جنبه این محصول عناصر تزئینی آن است: نقش برجسته طلای ۲۴ عیار از یک اژدهای کره‌ای، که نماد قدرت و اعتبار سامسونگ است، و یک CVR ELT3350A Tourbillon، مکانیزم پیچیده دستی با ۱۹ جواهر. توربیلون، با تکمیل یک چرخش در دقیقه، عنصری از ساعت‌سازی دقیق را به گوشی اضافه می‌کند.

علاوه بر اژدها، این گوشی سه ستاره ساخته‌شده از الماس را به نمایش می.گذارد که ادای احترامی به لوگوی اصلی سامسونگ است. دایره زودیاک که به صورت مینا روی تیتانیوم با پوشش PVD به تصویر کشیده شده است، ترکیبی از فرهنگ‌های شرقی و غربی را نشان می دهد که با استراتژی جهانی سامسونگ هماهنگ است.

این مجموعه شامل مدل‌هایی است که با صورت فلکی زودیاک تزئین شده‌اند و قیمت آن از ۹۰۰۰ دلار شروع می‌شود. این مدل‌ها در مضمون پرچمدار ادغام عناصر شرقی و غربی و نمادگرایی ستاره‌ها مشترک هستند.

در این مجموعه شاهد یک مدل به نام Pure Gold نیز هستیم که در آن قاب عقب گلکسی S24 اولترا کاملاً با طلا پوشانده شده است. قیمت این گوشی خاص ۷۴,۰۷۰ دلار است و شامل ۸ الماس می‌شود.

این در تعداد محدود به فروش می‌رسد. از مدل پرچمدار یونگ تنها ۲۴ واحد موجود است، در حالی که ۹۹ دستگاه از هریک از مدل‌های زودیاک شامل برج حمل، حوت، دلو و ثور عرضه می‌شود. این انحصار به جذابیت گوشی‌های لوکس کاویار می‌افزاید و بار دیگر تاکید می‌کند که این برند برای کسانی طراحی شده که از ترکیب فناوری، هنر و نمادهای فرهنگی قدردانی می‌‌کنند.

کاویار به دلیل طراحی‌های عجیب‌وغریب گوشی‌های هوشمند، از جمله شاهکار اخیر او، یعنی طلای خوراکی ۱۱۰۰ دلاری و شکلاتی آیفون ۱۵ پرو مکس و همچنین آخرین نسخه از قاب‌های FineWoven سازگار با محیط زیست که با چرم هرمس و ۲۴ عیار تزئین شده، شناخته شده است. تاج‌های طلایی برای مدل‌های آیفون ۱۵، با قیمت‌های بین ۲۰۶۰ تا ۲۲۰۰ دلار موجود است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.