کاهش قیمت‌ سکه بهار آزادی و دلار در بازار

در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت تمام‌سکه بهار آزادی کاهش یافت.دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با افزایش ۸۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۷۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۲۷ تومان کشف قیمت شد‌.

به گزارش سیناپرس، دلار امروز در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۵ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۷۸ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۱۸ تومان معامله شد. بررسی های میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار و ۷۶۰ تومان معامله می‌شود.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ به نرخ ۲۵ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز به نرخ ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۵۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ بدون تغییر قیمت، ۱۹۲۳ دلار معامله شد.

نوشته کاهش قیمت‌ سکه بهار آزادی و دلار در بازار اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.