کامپیوتر طرح دیابلو ۴ با خون واقعی ساخته شده است!

یکی از شاخصه‌های اصلی بازی دیابلو ۴ (Diablo 4) خشونت موجود در این بازی است. به این شکل که مبارزات در بازی اکشن شدیدی داشته و از طرفی خون زیادی در آن وجود دارد. این موضوع باعث شده که طرفداران دیابلو ۴ علاقه خاصی به خون و خونریزی پیدا کنند و شرکت سازنده نیز به طور کامل از این موضوع مطلع است.

بحث باندل در دنیای کامپیوتر چندان رایج نیست، در حالی که اگر شما به دنیای کنسول‌ها نگاه کنید چندین مدل باندل مختلف در آن وجود دارد که طرفداران یک مجموعه خاص می‌توانند آن را خریداری کنند. در مورد کامپیوتر این موضوع چندان رایج نیست. یعنی اگر شما به دنبال یک باندل یا حالت خاص در کامپیوتر هستید، خودتان باید آن را بسازید و کیس کامپیوتر را مطابق سلیقه خود طراحی کنید.

حال شرکت سازنده بازی دیابلو، یعنی بلیزارد (Blizzard)، تصمیم گرفته تا بحث باندل را وارد دنیای کامپیوتر کند و یک باندل بسیار خاص مبتنی بر این بازی طراحی کرده است. چندی پیش بود که بلیزارد اعلام کرد به ازای اهدای خون توسط کاربران، به آن‌ها پاداش خاصی می‌دهد. حال این پاداش می‌تواند داخل بازی بوده یا اینکه به صورت خارج بازی باشد.

سیزن پس دوم دیابلو 4

تا الان کاربران دیابلو نزدیک به ۲۶۰ کوارتز خون اهدا کرده‌اند تا پاداش‌های مختلفی در بازی دریافت کنند. هدف از این کار بلیزارد تبلیغ برای فصل دوم بازی دیابلو ۴ بوده و در کنار آن قرار است یک جایزه بسیار خاص هم در آن به کاربران اهدا شود. به این شکل که اگر شما خون زیادی اهدا کنید، در یک قرعه کشی شرکت کرده و یک باندل کامپیوتر بسیار خاص دریافت خواهید کرد.

کامپیوتر بسیار خاص دیابلو دارای مشخصات بسیار قدرتمندی است. به این شکل که این کامپیوتر دارای پردازنده اصلی Core i9 سری ۱۳ شرکت اینتل بوده و پردازنده گرافیکی آن هم RTX 4090 شرکت انویدیا است. در کنار آن ۶۴ گیگابایت رم در این دستگاه وجود داشته و ۳ ترابایت هم حافظه کلی دارد. نکته جالب این سیستم خنک کننده آن است. این کامپیوتر دارای سیستم خنک کننده مایع است ولی در این مایع خون انسان هم وجود دارد!

نکته جالب اینجاست که اگر شما می‌خواهید شانس برنده شدن این کامپیوتر را داشته باشید، لزوماً نباید خون اهدا کنید ولی شروع این قرعه کشی تا زمانی که ۶۶۶ کوارتز خون اهدا نشده باشد، شروع نخواهد شد. نکته مثبت اینجاست که گرفتن این کامپیوتر رایگان است ولی ارزش بسیار زیادی خواهد داشت. جدا از وضعیت ظاهری آن، این کامپیوتر به شدت قدرتمند بوده و دارندگان آن توانایی اجرای هر بازی و برنامه‌ای را در بهترین حالت دارند. در نتیجه این دستگاه به جز زیبایی ظاهری به شدت توانمند است.

منبع: PCgamesn

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی EA Sports FC 24 مخصوص PS5

۳,۰۴۰,۰۰۰

تومان

بازی Stray مخصوص PS5

۱,۶۹۰,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.