کامار دی لوس ریس بازیگر Call of Duty در سن ۵۶ سالگی درگذشت

توسط

در
کامار دی لوس ریس بازیگر Call of Duty در سن ۵۶ سالگی درگذشت

کامار دی لوس ریس، بازیگر پورتوریکویی که بیشتر برای بازی در سریال One Life to Live و بازی Call of Duty شناخته می‌شد، در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

<!–

–>

به گفته نماینده خانواده، مرگ دی لس ریس در شب کریسمس در لس آنجلس پس از سال‌ها مبارزه با سرطان، رخ داده است. او با همسرش شری ساوم در سال ۲۰۰۷ ازدواج کرد و پسران دوقلویش، مایکل لوئیس و جان روبه و پسر سوم به نام کایلن از او به یادگار مانده است.

طبق صفحه IMDB، دی لس ریس حرفه بازیگری خود را در سال ۱۹۸۸ با بازی در Salsa آغاز شد. در همین حال، آخرین نقش او بازی در سریال تلویزیونی All American در نقش مربی مونتس بوده است.


مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین لودآوت‌ های وارزون ۲که از نان شب واجب‌تر است!
راهنمای بهترین لودآوت‌ های وارزون ۲راهنمای بهترین لودآوت‌ های وارزون ۲

با این حال، بهترین نقش‌های شناخته شده او، آنتونیو وگا در One Life to Live، جوب در Sleepy Hollow و رائول منندز در بازی‌های کال آو دیوتی Black Ops II, Black Ops 4, Vanguard و Call of Duty: Mobile است.

فراتر از این، منندز اخیرا در فیلم Washington Black ایفای نقش کرده بود و شخصیتی به نام Sterling K. Brown را بازی می‌کرد. او همچنین نقش قابل توجهی در سریال آینده Marvel Daredevil داشت.

Call of DutyCall of Duty

این بازیگر زمانی که نقش شخصیت Call of Duty را بازی می‌کرد، گفت:

از این تجربه دور شدم چون می‌دانستم کار بر روی یکی از شگفت‌انگیزترین پروژه‌هایی که تا به حال بخشی از آن بوده‌ام را به پایان رسانده‌ام.

کامار در سن خوان، پورتوریکو از نوازنده سازهای کوبه‌ای والفردو د لس ریس و مادری پورتوریکویی به نام ماتیلد پیجز به دنیا آمد. او یکی از پنج فرزند خانواده بود که چهار فرزند دیگر برادرانش، والفردو ریس جونیور و دنیل د لس ریس و خواهرانش لیلی و ایلده هستند.


مطلب پیشنهادی:بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟تحولی بزرگ در دنیای ویدیوگیم
بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟بتل پس چطوری دنیای بازی های آنلاین را تغییر داد؟


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتوطراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.