کارگردان فلش فیلم بتمن The Brave and the Bold را می‌سازد

کارگردان فلش فیلم بتمن The Brave and the Bold را می‌سازد

اندی موسکیتی، کارگردان The Flash رسما برای کارگردانی فیلم بتمن با عنوان The Brave and the Bold انتخاب شد. این فیلم در دنیای گسترش یافته دی‌سی با مدیریت جیمز گان و پیتر سفرن جریان خواهد داشت. لازم به ذکر است که فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون نیز کار خود را ادامه می‌دهد. باربارا موسکیتی، خواهر اندی و شریک او در کمپانی Double Dream در کنار گان و سفرن وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد

چندین هفته است که شایعاتی مبنی بر همین موضوع به گوش می‌رسید و همچنین با توجه به موفقیت فیلم فلش گفته می‌شد که شاید دنباله آن به کارگردانی اندی موسکیتی در راه باشد. اما اکنون به نظر می‌رسد موسکیتی باید خود را برای یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های جیمز گان و پیتر سفرن در نسخه جدید آن‌ها برای دی‌سی آماده کند. گان و سفرن درباره استخدام موسکیتی گفتند:

ما فلش را دیدیم. حتی قبل از اینکه کنترل استودیو دی سی را به دست بگیریم، و می‌دانستیم که ما نه تنها در دستان یک کارگردان با استعداد، بلکه یک طرفدار بزرگ دی‌سی هستیم. این یک فیلم باشکوه، خنده‌دار، احساسی، هیجان‌انگیز است و علاقه اندی به این شخصیت‌ها و این دنیا در هر فریم طنین‌انداز خواهد بود. بنابراین، وقتی زمان یافتن کارگردانی برای فیلم The Brave and the Bold فرا رسید، تنها یک انتخاب وجود داشت. خوشبختانه اندی موافقت کرد و باربارا برای تولید با ما قرارداد امضا کرد. آنها یک تیم فوق‌العاده هستند و ما بهترین شرکا را برای این پروژه داریم و این ماجراجویی جدید هیجان‌انگیز را در DCU آغاز می‌کنیم.

فیلم The Brave and the Boldفیلم The Brave and the Bold

حتی قبل از فیلم The Flash، موسکیتی با برادران وارنر دیسکاوری همکاری داشت و هر دو فیلم ترسناک It را کارگردانی کرده بود که موفقیت زیادی را برای این کمپانی به ارمغان آورد. هنوز مشخص نیست که داستان فیلم بتمن یا همان The Brave and the Bold درباره چیست، زیرا در حال حاضر هیچ فیلمنامه نویسی نمی‌تواند در طول اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا به فیلم اضافه شود (اگرچه شایعات حاکی از آن است که موسکیتی می‌خواهد کریستینا هادسون، نویسنده The Flash را به این پروژه بیاورد.)

در آخر باید گفت که گان و سفرن قصد دارند این فیلم اقتباسی از فیلم بتمن و رابین گرانت موریسون باشد.


مطلب پیشنهادی:بهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانیشرورترین ابرشرورهای تاریخ سینما
بهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانیبهترین ابرشرورها در آثار ابرقهرمانی


چه اتفاقی برای پرنس آف پرشیا افتاده؟

سونی: استراتژی ما برای عدم عرضه بازی‌های فرست پارتی روی پلی استیشن پلاس موثر است - ویجیاتوسونی: استراتژی ما برای عدم عرضه بازی‌های فرست پارتی روی پلی استیشن پلاس موثر است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.