کارگردان روایی مجموعه Gears of War به استودیوی سانتا مونیکا پیوست

کارگردان روایی مجموعه Gears of War به استودیوی سانتا مونیکا پیوست

بانی جین (Bonnie Jean) که سابقه کار روی مجموعه Gears of War را در کارنامه دارد، اکنون به عنوان کارگردان بخش روایی استودیوی سانتا مونیکا (توسعه‌دهنده God of War) کار خودش را آغاز کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:گاد آف وار در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]کریتوس در دنیاهای متفاوت
گاد آف وار در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]گاد آف وار در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]

بانی جین که در سری بازی Gears of War به عنوان کارگردان روایی روی تمام نسخه‌ها کار کرده، به تازگی اعلام کرد که به استودیوی بازی‌سازی سونی یعنی سانتا مونیکا (Santa Monica) پیوسته است. او به عنوان کارگردان روایی یعنی در همان سمت تخصصی‌ خود با تیم سازنده سری بازی God of War کار خواهد کرد و به خاطر این همکاری جدید خیلی هیجان‌زده است.

او در کنار کار روی Gears 5 و محتوای دیگر آن، از جمله بسته‌الحاقی Hivebusters و همچنین کار روی بازی Gears Tactics سابقه خوبی در روزمه کاری‌اش ایجاد کرده که اکنون به استخدام یکی از بزرگ‌ترین استودیو‌های زیرمجموعه سونی درآمده است.

سانتا مونیکاسانتا مونیکا

قبل از سانتا مونیکا، بانی جین سمت کارگردان روایی در استودیو بازی‌سازی تیمی مونترال (TiMi Montreal) برعهده داشت و در آنجا روی یک محصول نقش‌آفرینی جهان باز معرفی نشده کار می‌کرد. تجربه‌های دیگر او عبارتند از: نقش رهبری روایی و نویسنده اصلی در بازی Age of Empires 4، تهیه‌کننده روایی برای بازی Gears of War 4 و نویسنده/طراح روایی برای Warhammer 40,000: Space Marine.

اگر شایعات درست باشند، احتمالا اولین تجربه کاری بانی جین در استودیوی بازی‌سازی سانتا مونیکا قرار است کار روی بسته‌الحاقی بازی God of War Ragnarok باشد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!
کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)


ریمستر لست آو آس ۲ و نامزدهای گیم آواردز | ویجی‌لاگ پلاس

بازی A Plague Tale: Requiem توسط بیش از ۳ میلیون بازیکن تجربه شده است - ویجیاتوبازی A Plague Tale: Requiem توسط بیش از ۳ میلیون بازیکن تجربه شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.