کارگردان روایی بازی Gears of War به استودیو سانتا مونیکا پیوست

«بانی جین» (Bonnie Jean) که سابقه کار روی سری بازی‌های Gears of War را در کارنامه خود دارد، به‌تازگی اعلام کرد که در مقام کارگردان روایی به استودیو «سانتا مونیکا» (Santa Monica Studio) پیوسته است. به نظر می‌رسد استودیو مذکور برنامه‌ای برای توسعه بازی جدیدی از سری پرطرفدار «خدای جنگ» (God of War) دارد.

به گزارش خبرگزاری wccftech، «بانی جین» در حساب توییتری خود اعلام کرد که به استودیو توسعه‌دهنده Santa Monica پیوسته است. «جین» قبلاً در استودیو The Coalition که واقع در شهر ونکوور کانادا است، مشغول به کار بوده و وظیفه طراح روایی بازی‌های Gears 4 و Gears 5 در کارنامه خود داشته است. او سپس به عنوان کارگردان روایی استودیو مذکور انتخاب شد.

کارگردان روایی استودیو سانتا مونیکا

پروژه بعدی کارگردان روایی جدید استودیو سانتا مونیکا

«بانی جین» همچنین حضور کوتاهی به عنوان نویسنده ارشد بازی استراتژیکی Age of Empires IV را داشت. انتقال یک کارمند از شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) به «سونی» (Sony) می‌تواند حرکت بحث‌برانگیزی قلمداد شود. هنوز مشخص نیست «بانی جین» قرار است کارگردانی روایی چه پروژه‌هایی را برعهده بگیرد؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این پروژه ارتباطی با مجموعه بازی‌های God of War دارد (به خصوص در پیام توییتری او عکس کریتوس را به اشتراک گذاشته است). پروژه می‌تواند اشاره‌ای نیز به بسته‌الحاقی داستانی بازی God of War: Ragnarok داشته باشد.

استودیو Santa Monica در حال حاضر روی چند پروژه همزمان کار می‌کند. یکی از پروژه‌ها سال‌هاست توسط «کوری بارلوگ» (Cory Barlog) در دست ساخت قرار دارد. با این حال، موفقیت دو بازی جدید God of War امکان ساخت قسمت بعدی را نیز بیشتر می‌کند. بازی God of War Ragnarok سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) منتشر شد و مانند نسخه‌های قبلی توانست نظر مثبت منتقدان را برانگیزد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.