کارگردان خلاق اینسامنیاک گیمز از وسعت بازی Spider-Man 2 می‌گوید

«برایان اینتهار» (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) در مصاحبه‌ای جدید از وسعت بازی مورد انتظار «مرد-عنکبوتی ۲» (Spider-Man 2) می‌گوید. او اعلام می‌کند مدت زمان تکمیل بخش داستانی بازی Spider-Man 2 به مانند نسخه اول است.

همان‌طور که می‌دانید، استودیو Insomniac Games در جریان رویداد کوتاه State of Play تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Spider-Man 2 به نمایش گذاشت. بازیکنان در همان ابتدا متوجه شدند که وسعت محیطی بازی Spider-Man 2 دو برابر بزرگ‌تر از بازی اول است و مناطق کویینز (Queens) و بروکلین (Brooklyn) توانسته وسعت نقشه نیویورک بازی مذکور را گسترش دهد. اما سوال اینجاست که آیا با توجه به افزایش وسعت، مدت زمان تکمیل بخش داستانی بازی Spider-Man 2 هم بیشتر شده است؟

«برایان اینتهار»، کارگردان خلاق استودیو اینسامنیاک گیمز در مصاحبه با رسانه Gameindustry.biz گفت مدت زمان بخش داستانی بازی Spider-Man 2 همانند بازی اول است. به نقل از وب‌سایت HowLongToBeat، بخش کوئست‌های اصلی بازی Spider-Man 2 به مدت ۱۷ ساعت طول می‌کشد. بخش کوئست‌های فرعی بازی نیز به مدت ۲۵ ساعت است و در مجموع دارای ۳۴.۵ ساعت گیم پلی خواهد داشت. بخشی از صحبت‌های اینتهار پیرامون وسعت و مدت زمان گیم پلی بازی Spider-Man 2 بدین گونه است:

ما می‌دانستیم این بازی تجربه‌ای بزرگ‌تر از مایلز مورالس خواهد بود. اما این در مورد انجام کاری بود که برای داستانی که می‌خواستیم بگوییم مناسب است. من می‌توانم بگویم که بسیار قابل مقایسه با Spider-Man 1 است. اینطور نیست که ما حجم بازی را دو برابر کرده باشیم. ما می‌خواهیم آنچه را که برای چشم انداز، زمان و توجهی که برای ایجاد آن تجربه نیاز دارید، انجام دهیم و همچنین از تیم خود مراقبت کنیم. این یک بازی ۲۰۰ ساعته نیست. اگر یک بازی ۲۰۰ ساعته بود، الان موهای کم‌تری روی سرم داشتم!

ستایش کارگردان خلاق بازی Spider-Man 2 از قدرت سخت‌افزاری کنسول PS5

کارگردان خلاق استودیو Insomniac Games اعلام کرد بازی Spider-Man 2 از ست‌پیس‌های متعدد و بزرگی (به ویژه در زمان مبارزه با باس‌فایت‌ها) برخوردار است. او همچنین از سخت‌افزار قدرتمند کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) برای کاهش میزان لودینگ در بازی تقدیر کرد. گفتنی است بازی Spider-Man 2 از سه حالت گرافیکی از پیش تعیین شده پشتیبانی می‌کند.

وسعت بازی Spider-Man 2

این سه حالت عبارتند از ۳۰ فریم بر ثانیه، ۶۰ فریم بر ثانیه و ۴۰ فریم بر ثانیه در صورت داشتن صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از VRR و HDMI 2.1. آن‌ها برای اولین بار توانسته‌اند پشتیبانی از ردیابی پرتو را در تمامی حالت‌ها بگنجانند؛ البته، کیفیت بر اساس نرخ فریم هدف متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، انعکاس‌های ردیابی پرتو گسترش یافته‌اند تا سطوح آب و خود اقیانوس را نیز شامل شود.

بازی Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۲) به صورت انحصاری برای کنسول PS5 عرضه می‌شود. احتمالاً نسخه کامپیوتر شخصی (PC) بازی مزبور در سال‌های آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.