کارگردان بازی Spider-Man 2 بار دیگر به Daredevil اشاره کرد

کارگردان بازی Spider-Man 2 بار دیگر به Daredevil اشاره کرد

اینطور که به نظر می‌رسد، احتمالا قرار است در آینده بسته‌الحاقی جدیدی برای بازی Spider-Man 2 پیرامون شخصیت دردویل منتشر شود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

در پایان استریم موزیک مربوط به موسیقی‌های بازی Spider-Man 2 که توسط استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) پخش شده بود، جمله‌ای به وضوح از برایان اینتیهار (کارگردان بازی) شنیده شد که می‌گفت «Daredevil کجاست؟». این اشاره به شخصیت دردویل تنها چندروز پس از آخرین اشاره تیم سازنده به او توسط به‌روزرسانی جدید بازی یادشده انجام شده است.

Spider-Man 2Spider-Man 2

از سوی دیگر ماه گذشته بود که برایان اینتیهار در توضیحات خودش گفت بود که جهان بازی Spider-Man 2 و بازی Wolverine یکی است؛ بنابراین اشاره به این شخصیت نیز در آینده به واسطه به‌روزرسانی‌ها یا بسته‌های الحاقی دور از ذهن نخواهد بود.

بازی مستقل ولورین در رویداد PSX 2021 سونی معرفی شد که از آن زمان در دست توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۴ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ روانه بازار شود. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟چقدر طرفدار Last of Us هستید؟
کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟کوییز ۸ ویجیاتو؛ چقدر در مورد Last of US می‌دانید؟


ویجی کست: الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟

بازی Vampire Survivors مینی کمپین‌های داستانی دریافت می‌کند - ویجیاتوبازی Vampire Survivors مینی کمپین‌های داستانی دریافت می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.