کارگردان بازی Returnal استودیو Housemarque را پس از ۱۴ سال ترک می‌کند

کارگردان بازی Returnal استودیو Housemarque را پس از ۱۴ سال ترک می‌کند

«هری کروگر»، کارگردان بازی انحصاری پلی استیشن ۵ Returnal که سال ۲۰۲۱ منتشر شد پس از گذشت تقریبا ۱۵ سال قصد دارد استودیو Housemarque را ترک کند.

<!–

–>

کروگر در بیانیه‌ منتشرشده توسط وب‌سایت رسمی استودیو متعلق به پلی استیشن نوشت:

در طول ۱۴ سال کارم در Housemarque بسیار خوش‌شانس بودم که روی پروژه‌های رویایی کار کردم و این افتخار را داشتم که در کنار برخی از افراد واقعا با استعداد و فوق‌العاده کار کنم. همکاری با Housemarque و مشاهده رشد آن از عناوین کوچک‌تر سبک آرکید تا بازی بزرگی چون Returnal برایم یک افتخار بوده است.


مطلب پیشنهادی:داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستانی جذاب که شاید در موردش ندانید
داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]داستان جذاب تولد پلی استیشن [تماشا کنید]

در ادامه این بیانیه نوشته شده است:

من شرکت را با قدردانی عمیق نسبت به گذشته و خوش‌بینی درخشان نسبت به آینده ترک می‌کنم. با پروژه جدید و هیجان‌انگیزی که در دست ساخت است و تیمی فوق‌العاده که قوی‌تر از همیشه است و حمایت مداوم سونی و پلی استیشن، می‌دانم که درخشان‌ترین فصل Housemarque هنوز نوشته نشده است.

کارگردان بازی Returnal استودیو Housemarque را پس از ۱۴ سال ترک می‌کند - ویجیاتوکارگردان بازی Returnal استودیو Housemarque را پس از ۱۴ سال ترک می‌کند - ویجیاتو

«ایلاری کویتینن»، یکی از بنیانگذاران Housemarque نیز در این بیانیه می‌نویسد:

در طول دوران تصدی هری، شاهد «مرگ آرکید» بوده‌ایم و همچنین به نقاط عطف جدیدی دست یافتیم که زمانی فقط رویای آن‌ها را داشتیم. اشتیاق و مدیریت هری در تغییر مسیر استودیو ما به سمت مقیاس فعلی خود حیاتی بوده است. تولد دوباره «آرکید» که توسط Returnal تعریف شده است، گویای تأثیر و چشم انداز اوست و نقطه بسیار خوبی برای رهبران آینده است که می‌توانند آن را تصاحب کنند و به پیشرفت ادامه دهند.

در حالی که هنوز جزئیات زیادی درباره پروژه جدید هیجان‌انگیز Housemarque وجود ندارد، طبق گزارش‌های قبلی ظاهرا این استودیو روی یک IP کاملا جدید کار خواهد کرد که از ایده‌های بازی Returnal در آن استفاده خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!


ده‌ تکنولوژی که آینده گیم رو تغییر میدن!

ایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتوایکس باکس برای اولین بار در تاریخ می‌تواند پلی استیشن را شکست دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.